دبير شوراي نگهبان در جمع ايتام تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) حضور يافت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شوراي نگهبان آيت‌الله جنتي در جمع گروهي از ايتام تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره)  و خطاب به آنان گفت: استعدادهايي كه خداوند متعال در وجود شما به وديعه قرار داده است مي‌تواند با هدايت و تربيت صحيح به بهترين وجه شكوفا شود. همانطور كه پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد(ص) در بدو تولد يتيم به دنيا آمدند؛ اما در سايه الطاف الهي به درجاتي رسيدند كه براي هيچ نبي مرسل و ملك مقربي قابل دسترسي نبود.

 دبير شوراي نگهبان در ادامه افزود: سفارش بنده به شما عزيزان اهميت‌دادن و توجه در به‌جا‌آوردن نماز اول وقت است؛ زيرا نماز نوري الهي است كه در قلب‌هاي پاك مي‌تابد، همچنين تلاش كنيد تا با قرآن انس بگيريد؛ زيرا مانوس بودن با كلام وحي قدرت حافظه شما را قوي و فعال كرده و سرمايه زندگي شما عزيزان مي شود.

آيت‌الله جنتي در پايان با سفارش بر لزوم اطاعت و احترام والدين بويژه مادران، از مربيان ايتام در كميته امداد امام خميني(ره) درخواست كرد تا بچه‌ها را هرچه بيشتر با حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ( مدظله‌العالي ) و نقش مديريتي ايشان در ميان مردم آشنا كرده تا آگاه به مسائل سياسي روز شوند و در آينده بتوانند در عرصه صحنه‌هاي سياسي حاضر باشند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار