دبير شوراي نگهبان گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري پيش‌بيني مي‌كردند ، مشاركت مردم در انتخابات بسيار بالا و بهتر از دوره گذشته بود.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت الله جنتي گفت: اطلاعاتي كه در هيات مركزي نظارت بر انتخابات، به من داده شد، اطلاعات مستند، متقن و مورد تأييدي است و بحمدالله حاكي از مشاركت بسيار خوب مردم است.

وي افزود: الحمدالله، مشكلي خاصي در اجرا و عمل انتخابات نبود و مواردي هم كه رخ داد بسيار مختصر بود كه معمولا اجتناب ناپذير است و هميشه بوده است اما اين مشكلات هم بيش از مقداري كه پيش‌بيني مي‌شد، اتفاق نيفتاد.

آيت الله جنتي، وضعيت اخذ راي در شعبي كه به صورت آزمايشي آراي مردم الكترونيكي دريافت شده است را هم خوب ارزيابي كرد و گفت: اين امر مي‌تواند تجربه‌اي موفقي براي آينده باشد تا در حوزه‌هاي بيشتري هم اين برنامه الكترونيكي اخذ راي اجرا شود.

دبير شوراي نگهبان تصريح كرد: الحمد ا... حضور مردم خيلي خوب بود. خدا را شكر مي كنم. من از مردم هم خيلي تشكر مي‌كنم. ما هميشه بايد شكرگزار مردم باشيم.

وي براي توفيق بيشتر مردم انقلابي منطقه ابراز اميدواري كرد و گفت: انشاء ا... كشورهايي كه در بيداري اسلامي فعال هستند و دارند انتخابات برگزار مي‌كنند، به مسائل ايران، كاملا اشراف داشته باشند و ببينند كه ايران در هيچ جا شكستي نداشته و هر چقدر دشمنان اين ملت، تبليغات و سم‌پاشي كردند و مسائلي گفتند كه مردم را دلسرد و نااميد كرده و از حضور در پاي صندوق‌هاي راي دور كنند، موفق نشدند.

آيت الله جنتي گفت: دشمنان اين ملت، نه تنها ناموفق شدند بلكه اين انتخابات، موفقيتي براي ما داشت.

وي افزود: از اين جهت بايد هم از خدا در درجه اول، شكر كرد كه دلها به دست خداست و اين دلهاي مردم ما را خدا هدايت مي‌كند و در درجه دوم هم بايد از اين مردمي كه در شرايط مختلف در گرما و سرما زير بارش برف و باران در صف‌هاي طولاني صبر ‌كردند تا رأي دهند تشكر دارد.

جنتي در پايان گفت: خدا انشاء الله به همگي خير دهد. از مجريان و ناظران نيز تشكر مي‌كنم زيرا خيلي زحمت مي‌كشند. همچنين از نيروهاي نظامي و امنيتي كه فعال هستند و كار سنگيني دارند و بعد از پايان انتخابات، امشب نيز بايد مرتب كار كنند تا آرا شمارش شود و نتايج آن اعلام شود./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار