دبير اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان گفت: مديريت ارتباط بين صنعت و دانشگاه، توجه به چرخه توليد علمي، تجاري سازي و حضور اقتصاد کشور در بازار مصرف از راهكارهاي رسيدن به اقتصاد مقاومتي است.

رضا جوادمحب دبير اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر اينكه اقتدار در اقتصاد مقاومتي، جمهوری اسلامي ایران را به آرمان‌هاي بزرگ خود خواهد رساند، گفت: اقتصاد مقاومتي يکي از مطالبات امام‌خميني‌ (ره) در طرح‌هاي اجرايي جهاد کشاورزي و سازندگي در کشور بود که اکنون توسط مقام معظم رهبري  هم مورد پي‌گيري قرار گرفته است.

وي مولفه‌هاي اقتصاد مقاومتي در کشور را طبق بيانات مقام معظم رهبري اين‌گونه عنوان كرد: عدم وابستگي کشور به عنصر نفت و مردمي كردن اقتصاد که به عنوان دو مولفه مهم مد نظر است و مسئولان بايد براي تحقق اين هدف بزرگ تدابير لازم و هوشمندانه‌اي را اتخاذ کنند.

جوادمحب خاطر نشان كرد: مديريت ارتباط بين صنعت و دانشگاه، توجه به چرخه توليد علمي، تجاري‌سازي و حضور اقتصاد کشور در بازار مصرف از راهكارهاي لازم براي رسيدن به مولفه‌ها‌ي اقتصاد مقاومتي است.

اين فعال دانشجويي در ادامه افزود: پي‌گيري صحيح خصوصي‌سازي در کشور، ثبات در سياست‌هاي اقتصادي و هم‌چنين آماده‌سازي بازار امن براي سرمايه‌هاي ملي از ديگر راهکارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور است.

دبير جامعه اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان به نقش دانشجويان در اين زمينه اشاره و تصريح كرد : مطالبه‌گري دانشجويان از مسئولان مربوطه و انجام كارهاي پژوهشي دانشگاهي  توسط دانشجويان در پيشبرد اين هدف به بهترين شکل ، قطعا موثر خواهد بود.

انتهاي پيام/

پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار