پژوهشگر قرآنی گفت: در کتاب آسمانی قرآن بخش عمده ای از محتوا با کتاب تورات در تضاد بوده و قرآن با سند بیان کرده که مطلب تورات اشتباه است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدسادات منصوری در سلسله نشست های بخش اعجازقرآن نمایشگاه قرآن کریم افزود: قرآن کریم کلام الهی و معجزه جاودان پیامبر گرامی اسلام(ص) و مهمترین و اصیل ترین سندی که در طول تاریخ در اختیار مسلمانان قرار داشته است با بخش بزرگی از فرهنگ اصیل اسلام و تمدن اسلامی مدیون این کتاب عظیم و مقدس است اهمیت این کتاب به حدی است که بیشتر دانشمندان اسلامی به درستی بر این باورند که تنها با دقت و تعمق در این کتاب می توان هم صحت و هم استناد آن به خداوند را ثابت کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تورات بعضی از معجزاتی را که قرآن به آن اشاره نموده رد کرده که از آن جمله می توان به متولد شدن حضرت عیسی از سوی زنی که شوهر نداشت اشاره کرده حتی در این خصوص تکلم حضرت عیسی(ع) در گهواره در کتب تورات نیامده است.

اما قرآن با توجه به سخن مسیح که می گوید حضرت عیسی(ع) به صلیب کشده شده است فرموده حضرت عیسی(ع) به صلیب نکشیده شده است بلکه خداوند او را از خطر حفظ کرده و به ثمرش برده است.

گفتنی است، قران و تورات شباهت های با هم دارند که از این حین می توان به پیامبری حضرت عیسی اشاره کرد./ف

برچسب ها: منصوری ، تورات ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار