مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در سه سال اخیر بالغ بر 167 میلیون تومان اعتبار برای مطبوعات و حوزه رسانه استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل   منصور شرفی دیروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل افزود:‌ با اختصاص 49 میلیون و 380 هزار تومان در سال 88 به برنامه‌های برگزار شده خانه مطبوعات کمک کردیم و سعی شد بخشی از نیازمندی این حوزه از این طریق جبران شده و برطرف شود.

وی گفت: در دو سال گذشته نیز بالغ بر 118 میلیون تومان اعتبار در این حوزه تامین و اختصاص یافته است تا در قالب برنامه‌های مختلف خانه مطبوعات هزینه شود.

شرفی از برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های شمال غرب کشور و همچنین حضور خبرنگاران در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به ویژه نمایشگاه کتاب و مطبوعات و همچنین برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی خبر داد و افزود: خانه مطبوعات موظف بوده است این اعتبار را در مسیر اعتلای مطبوعات و رسانه‌های استان هزینه کند تا بخشی از مطالبات و خواسته‌های این جامعه فعال پاسخ داده شود.

وی همچنین قلم را یکی از مواهب الهی و عطیه پروردگار متعال توصیف کرد و گفت: خداوند متعال برخورداری از این نعمت را در سرشت و وجود آدمی قرار داده است و شایسته است فضیلت‌ها و ارز‌ش‌های انسانی و اسلامی از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران توسعه و ترویج یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار متعهد و راوی صادق حقایق برون مرزها را یادآور شد و افزود:‌ این شهید عشق خدمت و ایثار را در طبق اخلاص گذاشت و با شهادت خود ثابت کرد که خون مایه بقای عرصه قلم، ‌اطلاعات و اخبار است./س 

برچسب ها: اردبیل ، روز ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.