دکتر اردشیر نوریان گفت: با اتصال تونل امیرکبیر به بزرگراه امام علی(ع) دسترسی مردم به مرکز شهر و به خصوص بازار تسهیل خواهد شد.

شهرداری منطقه 14 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه تونل امیرکبیر یکی دیگر از پروژه های دیگر شهرداری منطقه 14 است که نزدیک به 50 درصد آن در منطقه 14 قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تونل امیرکبیر حد فاصل خیابان 17 شهریور و خیابان شکوفه است افزود: این پروژه از چند سطح تشکیل شده است که سطح منفی یک و دو سه برای پارکینگ و سطح منفی چهار برای زیرگذر اختصاص می یابد.

دکتر نوریان عنوان کرد: از این چند سطح یک مجتمع اداری و تجاری برروی این تونل (طبقه 2و 4) قرار دارد.

وی اظهار داشت: از مبلغ 99 میلیارد تومان هزینه کل این پروژه حدود 60 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی تحت نظارت وزارت فنی و عمران شهرداری کلان در حال اجرا است.

دکتر نوریان ادامه داد: تونل امیرکبیر با طول هزار و 560 متر تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین تصریح کرد: در صورتی که این پروژه به بهره برداری رسد، کمک بسیار خوب و مؤثری را به اجرای آن خواهد کرد، به خصوص جهت رفع فشار ترافیکی که در مرکز شهر و بازار وجود دارد.

شهردار منطقه 14 گفت: تمکلات این پروژه قبلاً انجام شده است و هم اکنون 60 درصد پیشرفت اجرایی داشته است. وی افزود: مؤثر است و اتصال این تونل به بزرگراه امام علی(ع)، تسهیل دسترسی به مرکز شهر و بازار ایجاد دکتر نوریان تصریح کرد: تنها خودروهای عمومی اجازه ورود به تونل امیرکبیر را دارند اما تمامی خودروهای مرکز شهر برای خروج از این تونل آزاد هستند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار