مجتمع تجاری امیرکبیر 4 تا 6 طبقه بروی تونل امیرکبیر با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد تومان با مشارکت مالی مردم احداث خواهد شد.

علی محمد نژاد شهردار منطقه 14 در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

در خصوص پروژه زیر گذر امیرکبیر گفت:با توجه به اینکه طرح تونل امیرکبیر از چندین سال گذشته انجام شده است اما کار با رکورد سنگینی روبه رو بود که طی یکی دو سال گذشته با پیگیری هایی که شهردار تهران دکتر قالیباف داشته اند،‌روند اجرای این طرح سرعت خوبها را در پیش گرفته است.

وی افزود:زمان بندی که از اوایل سال 90 برای اجرای این طرح انجام شد 21 ماه است که با توجه به بازدیدی که اخیرا از تونل داشتیم خوشبختانه کار آن به پایان رسیده و به تقاطع بزرگراه امام علی(ع) انتقال یافته است.

شهردار ناحیه 14 اضافه کرد: رفع معارضین ملکی به صورت صددرصدی انجام شده و تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسد.

محمدنژاد تصریح کرد:حجم ،‌عملیات و نوع فنی این تونل بسیار مهم است چرا که مساحت،‌طول و عرض آن دو برابر تونل رسالت است و به همین خاطر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اقدامات مهمی برای توسعه شهر با توجه به اینکه هزینه های سنگین آن نه در توان دولت و نه شهرداری است انجام دادیم، عنوان کرد: توانستیم توسعه و سازندگی در شهر را در منابع نیروی انسانی و منابع مالی مردم به نحوی که به نفع مردم هم باشد مدیریت کنیم. در حقیقت این کار با رویکرد برد برد و مساوی بر منابع و مشارکت مردم انجام می شود.

شهردار ناحیه 14 گفت:در سال 90 نزدیک به 300 میلیارد تومان کارهای عمرانی انجام دادیم و حدود 500 میلیارد تومان کارهای مشارکت با پول مردم برای توسعه شهر صورت گرفته است به همین جهت سال 91 سال تحولات بربار نشسته است.

وی در این راستا از احداث مجتمع تجاری امیرکبیر و همچنین پارکینگ بروی تونل امیرکبیر با مشارکت مردم خبر داد و گفت:روی این تونل 4 طبقه پارکینگ و 4 طبقه تجاری به اضافه دو طبقه اداری بروی آن در منهای صفر صفر زمین احداث خواهد شد این پارکینگ ظرفیت 500 دستگاه خودرو را دارد.

محمدنژاد تصریح کرد:احداث این مجتمع بالغ بر 60 میلیارد تومان هزینه دارد که با پول مردم و مشارکت آنان انجام می گیرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار