يكي از رهبران جوانان انقلابي یمن تأکید کرد، جوانان انقلابي يمن در حال آماده شدن براي انقلابي جديد براي پاكسازي همه نهادهاي دولتي و حكومتي از فاسدان هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم ؛ "محمد العسل" اظهار داشت: تصميمات رييس جمهور به حد مطلوب نرسيده است؛ جوانان انقلابي يمن از رييس جمهور انتظار دارند كه مطالبات ميليون ها يمني را كه با مال و جان خود به خيابان ها و ميدان ها ريختند و ميدان ها را ترك نكردند، برآورده كند و عناصر باقیمانده دیکتاتور مخلوع را پاكسازي كند.
 
وي تاكيد كرد : تا زماني كه نزديكان رييس جمهور مخلوع نهادهاي دولتي و نظامي و امنيتي را ترك نكنند، و ارتش به نهادي ملي و حامي ملت تبديل نشود، جوانان انقلابي ميدان هاي شهرها را ترك نخواهند كرد.
 
العسل تصريح كرد: جوانان انقلابي خواهان ارتشي ملي هستند كه از مردم و ميهن دفاع كند نه از خاندان حاكم، رييس جمهور هم موظف است تصميماتي اتخاذ كند كه به تغيير مدنظر مردمي كه در راه انقلاب ده ها هزار شهيد و زخمي داده اند منجر شود .
 
العسل خاطر نشان كرد: علي عبدالله صالح در مدت 33 سال دیکتاتوری، به جاي تشكيل ارتشي براي حمايت از كشور، ارتشي براي حمايت از خاندان خود ايجاد كرد، و يحيي صالح برادرزاده او همچنان زمام امور نيروهاي امنيت مركزي كشور را در دست دارد و علاوه بر او احمد علي عبدالله صالح پسر او نيز همچنان نيروهاي گارد رياست جمهوري را در دست دارد.
برچسب ها: یمن ، انقلاب ، فاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار