فیلم / شکنجه رئیس «آل بری» حلب قبل از اعدام به دست تروریست‌های سوریه

10 مرداد شماری از عناصر مسلح وابسته به گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه که تعدادی از افراد خاندان آل‌بری از حامیان نظام سوریه را اعدام کردند، قبل از اعدام، این افراد را شکنجه کرده بودند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس، عناصر تکفیری گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد در شهر حلب روز سه‌شنبه 10 مرداد (31 جولای) به خانواده آل‌بری معروف به هواداران نظام سوریه در منطقه النیرب یورش بردند و 15 نفر از آنان را ربودند و با نشاندن آنان در کنار دیوار یک مدرسه، به رگباری از گلوله بستند»

اکنون پس از گذشت یک هفته از این حادثه دلخراش مخالفان تصاویری از زینو بری یکی از رؤسای آل بری و تعدادی از همراهان وی منتشر کردند که لحظاتی قبل از اعدام میدانی است.

این افراد در وضعیتی نابسامان تحت ضرب و شتم و شکنجه افراد مسلح قرار دارند و آنچه در تصویری دیده می‌شود وضعیت خونین افراد بازداشت شده به جرم حمایت از نظام سوریه است.

مرداد ماه ، منابع سوری از جمله پایگاه المجهر نیز اعلام کردند که پس از درگیری‌هایی که در منطقه باب النیرب رخ داد و ده‌ها نفر در آن به دست گروهک‌های مسلح کشته شدند، تعداد اعدام شدگان را 13 نفر از خانواده آل بری اعلام کرد و افزود این افراد به دلیل اینکه به هواداری از نظام سوریه معروف هستند، اعدام شدند.

پایگاه خبری عاجل سوریه نیز اعلام کرده بود که افراد مسلح شیخ علی زینو آل بری یکی از سران خاندان آل بری را نیز ربودند و به همراه دیگر افراد کشتند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
میلاد
۱۱:۰۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
انشالله هر چه زودتر سوریه از این بحران بیرون بیاد و مردمش به آرامش برسن.
خدا نگذره از این شیخ نشین های بی هویت