نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران در ماه آینده گفت: جمهوری اسلامی در این اجلاس، مواضع منطقی خود را برای جهانیان تبیین می كند.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد:
حمیدرضا عزیزی افزود: برگزاری این اجلاس با توجه به جایگاه و موقعیت ایران و تبلیغات سوء آمریكا و غرب علیه كشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، برگزاری این اجلاس به میزبانی تهران را اعتبار ایران در میان كشورها بیان كرد و گفت: باید از این فرصت برای معرفی مواضع و دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی در راستای ارتقاء سطح مناسبات و گسترش دیپلماسی با كشورهای غیرمتعهد استفاده كرد.
وی افزود: اجلاس آتی سران غیر متعهدها در تهران، نوید بخش گسترش مناسبات و همكاری ها با دیگر كشورهاست و كشورهای شركت كننده در این اجلاس با مواضع منطقی ایران نظیر ایستادگی بر اصول و حقوق و مقاومت در برابر ظلم و جور آشنا می شوند.
عزیزی در ادامه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برای ملت های آزادی خواه دنیا یاد كرد و گفت: ایران در قلب ملت های جهان جای دارد و به انزوا كشیدن ایران محقق نخواهد شد./س

برچسب ها: اجلاس ، سران ، مواضع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.