مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: مراسم شب های قدر در سرای محلات با همکاری مدیران محله و مشارکت شهروندان برپا می شود.

عبادالله رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری تهران در شب های قدر به حمایت و پشتیبانی مساجد و حسینیه ها برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های احیا می پردازند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری در شب های قدر هیچ برنامه ای برگزار نکرده تصریح کرد: شهرداری به پشتیبانی از مجموعه ها و مراکزی می پردازند که به اجرای ویژه برنامه شب های قدر می پردازند.
رمضانی افزود: تغییر فضای بصری شهر در شب های قدر و برپایی مراسم های مذهبی در مراکز فرهنگی و سرای محلات و حمایت از اجرای برنامه های مذهبی در حسینه ها و مساجد سطح شهر است. همچنین در این شب ها شهرداری به توزیع محصولات فرهنگی و از جمله دعاهای ابوحمزه شمالی در مساجد سطح شهر می پردازد.
رمضانی همچنین از اجرای برنامه بر آستان جانان که در بوستان های مرکزی شهر برگزار می شد با عنوان نردبام آسمان خبر داد  و گفت: این برنامه نیز با 9 محور علی برگزار می شود و نمایشگاه قرآنی نیز با همکاری سازمان های مردم نهاد تحت عنوان میهمانی خدا در مناطق برگزار می شود و برنامه فرهنگ شب های ملکوت و کارگاههای آموزش مفاهیم قرآن مراسم ادعیه ماه مبارک رمضان بازار هنر و دغدغه های فرهنگی و برپایی سفرهای کرامت نیز از دیگر برنامه های شب قدر در پایتخت است./ف
برچسب ها: اشاره ، علی ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار