دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: تشكل‌هاي‌ دانشگاهي تمام تلاش خود را خواهند كرد تا از بطن صحبت‌هاي رهبر معظم انقلاب برنامه جامعي را درباره فرهنگ‌سازي ديني در محيط دانشگاه‌ها ارائه دهند.

مسجدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه همه ساله بعد از ديدار مقام معظم رهبري با دانشجويان ايشان راهکارهاي لازم را پيش‌پاي دانشجويان مي‌گذارند، اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب تشكل‌هاي دانشجويي در مسائل مربوط به اجتماع، گام‌هاي مثبتي برداشته اند كه اين مايه افتخار جنبش‌هاي دانشجويي است.

وي افزود: مقام عظماي ولايت در منويات خود انتقاداتي را از برخي تشكل‌هاي دانشجويي داشتند كه ما اين انتقادات را به فال نيك گرفته و تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا نقايص موجود را برطرف کنيم.

دبير سياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به سخنان ديروز مقام معظم رهبري بر لزوم پاك بودن محيط هاي دانشجويي و تقيد به دين و ارزش‌ها خاطر نشان كرد: بسيج دانشجويي و ديگر تشكل‌هاي علمي دانشگاهي تمام تلاش خود را خواهند كرد كه از بطن صحبتهاي رهبر معظم انقلاب برنامه جامعي را در خصوص فرهنگ سازي  ديني در محيط دانشگاه‌ها ارائه دهند.

مسجدي در پايان خاطر نشان كرد: به گفته رهبر انقلاب، دانشجويان افسران جنگ نرم هستند و اين افسران توان خود را براي مبارزه با توطئه‌هاي دشمن در زمينه‌هاي علمي آماده نگه داشته و به لطف خداوند و هوشياري قشر دانشجو اين توطئه‌ها با شكست مواجه خواهد شد.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، تشکل ها ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار