نامه 200 نماينده کنگره به اوباما در خصوص اعمال دور جديدي از تحريم‌ها عليه ايران از بي اثر بودن تحريم‌ها عليه ايران در گذشته حکايت دارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فارین افیرز؛ ایلنا رز-لتینن رییس شورای امور خارجه آمریکا، امروز در نامه ای به اوباما که به امضای 200 تن از اعضای کنگره رسیده است از او خواست تا تحریم‌های جديدي را عليه شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفتکش ایران علاوه بر تحريم‌هاي گذشته اتخاذ کند.

براساس اين گزارش؛در بخشي از اين نامه هدف از اعمال تحریم‌‌هاي جديد کاهش قدرت فروش نفت ایران به دیگر کشورها بیان شده و آمده است:"از اوباما تقاضا می‌شود برای تاثیر بیشتر تحریم ها این نامه را امضا کرده تا تحریم‌ها علیه ایران تاثیر بیشتری یافته و توانایی اين کشور در فروش نفت کاهش یابد. زمان برای هدر دادن نیست و جایی برای خطا وجود ندارد".

طي ماه‌هاي اخير سياستمداران آمريکايي با ارسال نامه‌هاي متفاوت به اوباما از وي درخواست اعمال دورهاي جديدي از تحريم‌ها را کرده اند که نشان از بي اثر بودن تحريم‌ها در تمامي ادوار و مراحل دارد.

تحريم شرکت‌هاي وابسته به شرکت ملي نفت ايران چندي است که از سوي دولت اوباما اعمال شده و نامه جديد 200 نماينده کنگره آمريکا و درخواست اعمال دور جديدي از تحريم‌ها حکايت از آن دارد که تحريم‌هاي اعمال شده تاکنون مثمرثمر نبوده‌اند.

برچسب ها: کنگره ، ایران ، اوباما ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار