مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: هزار و 632 طرح به ارزش 386 میلیارد تومان تصویب و برای پرداخت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس سید عبدالله جزایری افزود: این طرح‌ها در تمام زیربخش‌های کشاورزی در شهرستان‌های استان عملیاتی شدهو با بهره‌برداری از آنها 5 هزار و 341 فرصت شغلی نیز در بخش کشاورزی فارس محقق می‌شود.

جزایری تصریح کرد: عمده این طرح‌ها در حوزه زیربخش‌های دام و طیور، باغبانی و صنایع کشاورزی و با توجه به ظرفیت‌‌های بخش کشاورزی این استان مورد تصویب قرار گرفته است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس همچنین از افزایش اعتبارات طرح توسعه کشاورزی این استان خبر داد و گفت: میزان اعتبارات این طرح در ابتدا 380 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که وزیر جهاد کشاورزی پس از اطلاع از عملکرد مثبت فارس در بخش کشاورزی و ظرفیت بالای این استان، اعتبارت را به 660 میلیارد تومان ارتقا داد.

جزایری تصریح کرد: به محض ابلاغ مرحله دوم تخصیص اعتبارات نسبت به بررسی، تصویب و معرفی طرح‌های واجد شرایط به بانک کشاورزی این استان اقدام می‌شود./س

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.