سازمان آتش نشانی تهران به مناسبت مراسم معنوی لیالی قدر با تمام تجهیزات و نیروهای عملیاتی در 88 نقطه از پایتخت استقرار می یابند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن شبهای قدر سازمان آتش نشانی که همیشه دغدغه ایمنی شهروندان را داشته است با استقرار نیروهای امدادی در 88 نقطه از شهر تهران این امر را محقق می کند.
جلال ملکی یادآور شد: نیروهای عملیاتی در اماکن مذهبی پرازدحام مانند مهدیه ها، حسینیه های بزرگ، مساجد، اماکن زیارتی مستقر می شوند.
وی خاطر نشان کرد: به غیر از این نیروها که در 88 نقطه از شهر آماده ارائه خدمات می شوند تمام ایستگاههای آتش نشانی نیز آماده باش هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این 88 منطقه توسط 5 منطقه عملیاتی سازمان آتش نشانی پایتخت پوشش داده می شود و همچنین نیروها 1 ساعت قبل از آغاز مراسم در محل مستقر می شوند و تا آخرین لحظه مراسم حضور دارند.
جلالی ملکی از اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای مساجد و اماکن مذهبی درخواست کرد در این زمان باقی مانده تا آغاز مراسم تجهیزات اطفای حریق این اماکن را بازدید کمتر که اگر مشکلی داشتند سریعا  با نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی تماس گرفتند و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در پایان از همه مردم درخواست کرد در این شبهای پرفیض و معنوی تمام آتش نشانان را که در جهت ایمنی شهروندان تلاش می کنند از دعای خیر بی نصیب نکنند./ف
برچسب ها: شب ، قدر ، لیالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار