سه کارآموز فنی و حرفه‌ای سوادکوه به المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای کشور راه یافتند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه در مرحله استانی سیزدهمین دوره المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای فعال و قابل قبول ظاهر شدند.

علیزاده با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای، افزود: المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با هدف رقابت سالم بین جوانان در زمینه مهارت فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از بازی‌ها در اوایل خرداد امسال اشاره و تصریح کرد : 37 نفر از جوانان دختر و پسر زیر 20 سال در 10 حرفه مهارتی به رقابت پرداختند که 10 نفر موفق به حضور در المپیاد استانی شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه،گفت : طراحی صفحات وب، تاسیسات الکتریکیـ الکترونیک، فناوری اتومبیل، خیاطی (فناوری مد)، فناوری اطلاعات( راهکارهای نرم افزار) و چهار نفر در حرفه‌های مکاترونیک (تیمیدو نفره) و رباتیک ( تیمیدو نفره) برای شرکت در مرحله رقابت استانی انتخاب و معرفی شدند.

علیزاده از موفقیت سه کارآموز سوادکوهی در مسابقات استانی خبر داد و افزود: سهم شهرستان سوادکوه دو مقام اول توسط آرمین رحمانی در حرفه الکترونیک و سهیل حسنی خرمندیچالی و محمد حمیدی در حرفه مکاترونیک و مقام دوم توسط عباس خسروی خرجی در حرفه فناوری اتومبیل به دست آمده است.

وی از برگزاری رقابت کشوری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با حضور منتخبان استان‌های کشور در نیمه دوم شهریور خبر داد./س

برچسب ها: المپیاد ، راهیابی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.