فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت : برگزاري مراسم فرهنگي - مذهبي و ايجاد فضاي معنويت در جامعه سدي در برابر وقوع جرايم است.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، فرمانده انتظامي شهرستان كرج شب گذشته در مراسم جشن رمضان كه با شرکت جمعي از مسئولان شهري ، هنرمندان سينما و تلويزيون و جمع كثيري از شهروندان استان البرز در پارك بزرگ تنيس برپا بود ، حضور يافت .
سرهنگ خيرخواهان در ابتداي اين مراسم به عنوان سخنران منتخب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه رمضان ماه بندگي خدا ، حضور در بين شهروندان کرجي را مايه خوشحالي و خرسندي دانست و گفت : مردم ولي نعمت ما هستند و هدف اصلي پليس از اجراي ماموريتهاي مختلف ، كسب رضايت مندي عموم افراد و فراهم نمودن فضاي آرام و سالم در جامعه مي باشد .
وي در ادامه گفت : نيروي انتظامي اجراي برنامه هاي مربوط به جشن رمضان در نقاط مختلف شهرستان كرج را که در فضايي آکنده از معنويت براي خانواده ها ، بويژه جوانان و نوجوانان برگزار مي شود ، استقبال كرده و تمام سعي و تلاش خود را براي برقراري امنيت لازم در اين محيطها با استقرار ماموران كلانتري ها و يگان امداد به كار گرفته است .
سرهنگ خيرخواهان ضمن قدرداني از مردم به جهت همكاري صميمانه با ماموران در برقراري نظم و انضباط تصريح کرد : برگزاري مراسم فرهنگي و مذهبي در ماه مبارك رمضان و ايجاد فضاي معنوي در جامعه مي تواند سدي باشد در برابر وقوع جرايم و خوشبختانه با توجه به اين امر هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد كاهش آمار جرم و جنايت در جامعه مي باشيم.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج با اعلام اينكه اجراي برنامه هاي متعدد شاد و معنوي همراه با فرهنگ اسلامي و ايراني در جشن رمضان تاثير به سزايي در ارتقاي روحيه جوانان و نوجوانان دارد گفت : اينگونه مراسم ها در خنثي سازي برنامه هاي تهاجم فرهنگي دشمنان كه قصد دارند با انحاء مختلف و صرف هزينه هاي سنگين اعم از راه اندازي شبكه هاي ماهواره اي و فضاهاي سايبري مبتذل قشر جوان جامعه ما را به انحراف بكشانند ، بسيار موثر است .
وي يكي ديگر از توطئه هاي دشمنان را كه جوانان را مورد هدف قرار داده است قاچاق انواع مواد مخدر ذكر كرد و گفت : افتخار آفريني فرزندان ايراني در عرصه هاي مختلف علمي ، ورزشي و ... در جهان براي دشمنان ايران سنگين است و آنها قصد دارند با نقشه هاي شوم خود جلوي اينگونه پيشرفتها را بگيرند اما هوشياري خانواده ها و جوانان آنها را مايوس ساخته و جنگ نرم آنها را با شكست روبرو كرده است .
سرهنگ خيرخواهان در بخش دوم سخنان خود اشاره كوتاهي به برنامه هاي پليس كرج در جهت برقرار نمودن امنيت پايدار و افزايش احساس امنيت كرد و گفت : هدف اصلي ماموريتهاي پليس رفع دغدغه هاي شهروندان بوده و در اين راستا با پشتيباني و حمايت مردم ، كساني كه بخواهند آسايش و آرامش جامعه را برهم بزنند با برخورد قاطع ماموران انتظامي به نيات پليد خود نخواهند رسيد .
وي همچنين با اشاره به فرا رسيدن شبهاي قدر ، خاطرنشان كرد : پليس اقدامات مناسبي را براي تامين امنيت عزاداران در نظر گرفته و شهروندان مي توانند با خيالي آسوده به مراسم دعا ومناجات بپردازند.
فرمانده انتظامي شهرستان كرج در پايان ،از عموم شهروندان درخواست كرد : بر سر سفره هاي افطار و سحر ، خدمتگزاران خود در مجموعه پليس را دعا کنند تا بتوانند به نحو احسن وظايف محوله را انجام دهند./ف
برچسب ها: جرایم ، کرج ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار