نائب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت:مديريت مصرف بهترین رمز مقابله با تحريم هاي اقتصادي دشمن

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين
نائب رييس مجلس شوراي اسلامي در جمع پاسداران سپاه استان قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت :یکی از اصلی ترذین مطالبات مقام معظم رهبری برای مقابله با تهدیدات دشمن . مقابله با تحریم ها مدیریت مصرف است .

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدحسن ابوترابي فرد با اشاره به وضعيت سياسي و اقتصادي كشورو تحریم های دشمن ، افزود : نظام جمهوري اسلامي ايران با ظرفيت هاي خوبي که بعد از انقلاب كسب كرده است به يك قدرت بزرگ تاثيرگذار سياسي در منطقه تبديل شده است.

حجت الاسلام ابوترابي فرد با بيان اینکه هيچ سياستمدار هوشمندي نیست گه بر نقش تاثیر گذار ایران بر مناسبات بين المللي و منطقه اي آگاه نباشد ادامه داد : قدرت معنوی جمهوری اسلامی موجب شده تا اینکشور با دستان خالی برابر استکبار جهانی بایستد.

نائب رييس مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه امروز کشور علاوه بر یک قدرت دفاعی ، به یک قدرت بزرگ علمی نیز نیازمند است ابراز امیدواری کرد : تا در عرصه هاي علمي نيز به مرتبه اي در جهان دست يابيم كه ديگران از علم و دانش ما استفاده كنند.

ابوترابي فرد پشت سرگذاشتن اقتصاد تک محصولی و حرکت به سمت استفاده از تمام توانمندی های کشور را از مهم ترین نیازهای امروز کشور دانست و افزود : نبايد از سرمایه نفت و درآمد هاي ناشي از آن براي اداره كشور استفاده كرد بلكه اداره كشور بايد بر اساس كار و تلاش و با ماليات مشروعي باشد كه از آن بدست مي آيد./س
برچسب ها: تحریم ، دشمن ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.