استاندار كهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها و خبرنگاران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی جامعه گفت:تولید اطلاعات دركوران حوادث شاهكارخبرنگار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، اكبرنیكزاد' دوشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران این استان به شرایط سخت كاری ومشكلات امرخبررسانی اشاره كرد و گفت: اطلاع رسانی فراگیر و سریع و ارایه آن به مخاطب مدیون تلاش جامعه خبرنگاران و رسانه است.
وی با گرامیداشت 17مراد سالروز شهادت شهید محمود صارمی از تلاش جامعه خبری و رسانه های این استان تقدیر كرد و گفت:شهادت صارمی نشان داد كه حرفه خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان َآور و در عین حال مخاطره آمیز است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد برلزوم توجه بیش از پیش اهل قلم به مقوله صداقت و امانتداری در فرایند حرفه اطلاع رسانی تاكید كرد.
وی با بیان اینكه رسانه ها نقش موثری در تنویر افكار عمومی دارد و حصول این موفقیت ظرافت و امانتداری خود را می طلبد، افزود: همان اندازه كه یك خبرخوب اثرگذار است، انتشار اخبار كذب وخلاق و واقع بی اعتمادی مردم به رسانه را به دنبال دارد.
نیكزاد با قدرانی از تلاش خبرنگاران رسانه ها گفت: تلاش خبرنگاران باید بر این استوار باشد كه كار رسانه ها از رسالت حرفه ای آن خارج نشود و خود خبرنگاران هر رسانه بیش از هركس دیگر به این مهم پایبند باشند تا بتواند اعتمادی عمومی را همراه خود كنند.
وی گفت: خبرنگاران این استان با كمترین امكانات در همه برنامه های خبری و كاری حضور فعالی دارند و این تلاش وكم توقعی آنها شایسته تقدیر است.
نیكزاد با بیان اینكه برای مشهور شدن یك خبرنگار راه های زیادی وجود دارد،گفت: حرفه خبرنگاری رسالت مقدسی است نباید اصحاب رسانه برای مشهور شدن انگ زدن به مدیران را وسیله رسیدن به این هدف قرار دهند و یا به نقدهای غیرمنصفانه وغیر كارشناسی روی آورند.
وی گفت: طرح مسكن مهر و پرداخت وام مسكن خبرنگاران از موضوعاتی است كه مسوولان اجرایی كشور پیگر تحقق آن هستند و در این زمینه با وزیر راه وشهرسازی نیز پیگیری كرده ام.
مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامی با تجلیل از خبرنگاران و رسانه های این استان گفت: بزرگداشت روز خبرنگار به قداست قلم ورسالت خطیر این قشر بر می گردد.
'امین كمالوندی گفت: تشریح ساز و كارهای اقتصاد مقاومتی با اطلاع رسانی جامع و مشكافانه از این مقوله و بهره گیری مطلوب از دانش نخبگان برای رسیدن به جایگاه مطلوب در این بخش رسالت اهل قلم است.
وی با اشاره به لزوم پرهیز رسانه از سیاه نمایی در جامعه گفت: رسالت رسانه ها اطلاع رسانی شفاف و حرفه ای در عین حال ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه است.
كمالوندی گفت: رسانه ها در فرایند اطلاع رسانی از عملكرد مدیران و دستگاههای اجرایی نقد منصفانه عملكرد ها و ارایه راهكار دراین زمینه را نیز مورد توجه و نگاه ظریف خود قرار دهند.
وی با گرامیداشت 17 مراد، روز خبرنگار گفت: فعالیت و تلاش های اصحاب قلم و رسانه در این استان قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، بیش از 100نفر از مدیران، خبرنگاران و دست اندركاران رسانه در كهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شدند./س
برچسب ها: خبرنگار ، مسکن ، رسانه ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.