این تابستان می‌توانید ذهن کودک خود را فعال نگه دارید فقط کافی‌ست این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  معادلات ریاضی و کتاب خواندن شاید آخرین چیزی باشد که در تابستان به ذهن کودک شما برسد و بخواهد که زمانی را برای آنها اختصاص دهد، ولی با دانلود چند اپلیکیشن ساده به روی اسمارت‌فون و یا آی‌پدتان می‌توانید که این روال را تغییر دهید و آنها را جذب مطالعه و یادگیری مطالب جدید کنید.
 
 

Sushi Monster

با این اپلیکیشن می‌توانید ریاضی کودک خود را تقویت کنید. با این اپلیکیشن رایگان و سرعت و دقتی که صرف جمع و ضرب می‌شود، ریاضی فرزندتان تقویت می‌شود و با این کار آنها به کاراکتر این بازی غذا می‌رسانند. فرزند شما باید در طول بازی استراتژی‌های مناسبی به کار ببرد و با انتخاب اعداد از پیشخوان سوشی در طی دوازده مرحله (هفت جمع و پنج ضرب) اهداف خود را عملی کند. برای اینکه او شانسی برای بازی در مرحله‌ی بعد را داشته باشد باید از چهار زیر مرحله بگذرد.

Storia

با این اپلیکیشن می‌توانید مطالعه‌ی کتاب را تبدیل به فعالیتی جالب و لذت‌بخش کنید. زمانی که این اپلیکیشن را دانلود کنید پنج کتاب رایگان هم در اختیار شما قرار می‌گیرد همراه با امکان دانلود یک داستان از مجموعه‌ای از تصاویر، بخش‌ها و کتاب‌های تعاملی. این کتاب‌های الکترونیکی مختلف برای گروه سنی سه تا چهارده ساله‌ست که قابلیت داستان‌های صوتی، ابزار تلفظ و غیره در آنها گنجانده شده است. علم روز نوشت: برای خوانندگان حرفه‌ای‌تر امکانی وجود دارد تا از داستان نت‌برداری کنند، نکات مهم را هایلایت کنند و یا برای اطلاعات در دنیای واقعی بتوانند به ویدئوهای مربوطه دسترسی داشته باشند.

SparkleFish

بچه‌ها می‌توانند با کمک این اپلیکیشن، داستان ماجراجویی خود را با یادگیری قوانین و ساختار جملات بنویسند. این اپلیکیشن رایگان همراه با داستان‌های رایگان و امکان خرید داستان‌های بیشتر است. شما می‌توانید داستان‌ها را با استفاده از صدای خود و جایگزینی واژه‌های خودتان به جای افعال، صفات و یا سایر کلمات، تبدیل به داستان‌های جدید بامزه و گاهی بی‌معنی کنید.

در آخر ناگفته نماند که شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مذکور را از اپل آی تیونز دانلود کنید.
 
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: اپلیکیشن ، شبانه ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.