اداره بیمارستان های پاریس به همین منظور به تازگی قراردادی با "گلوب مد" شریک شرکت بیمه آکسا در لبنان امضا کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بحران اقتصادی در اروپا ارکان مختلف زندگی در این منطقه را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و هر روز اخبار مختلفی از مشکلات اقتصادی مردم این قاره شنیده می شود. این بحران با ورود به بخش هایی چون تغذدیه و درمان اروپایی ها، آنها و دولت هایشان را به شدت زیرفشار قرار داده و اکنون مراکز درمانی اروپا به هر راهی متوسل می شوند تا بخشی از کمبود بودجه خود را جبران کنند.

بر این اساس، بیمارستان های دولتی پاریس قصد دارند با هدف کسب درآمد و کاهش کسری بودجه به بیماران خارجی پذیرش دهند. اداره بیمارستان های دولتی پاریس امیدوار است با اجرای این طرح سهم بیماران خارجی را در بیمارستان های پایتخت به یک درصد برساند.

اداره بیمارستان های پاریس به همین منظور به تازگی قراردادی با "گلوب مد" شریک شرکت بیمه آکسا در لبنان امضا کرده است. این موسسه در کل خاورمیانه به عنوان واسطه با بیمارستان های پاریس و شرکت های بیمه عمل خواهد کرد و از راه ترانسفر بیمار به فرانسه سود خوبی کسب خواهد کرد. دولت فرانسه نیز از راه صدور مجوز و مالیات های اخذ شده از این طریق، درآمد خوبی به جیب می زند.

این طرح که ابتدا محدود به خاورمیانه است در صورت موفقیت به آسیای شرقی، روسیه و جمهوری های سابق شوروی سابق گسترش خواهد یافت. این در حالی است که تا سالهای گذشته، فرانسویان دل خوشی از حضور شهروندان خاورمیانه در کشور خود نداشتند.

بیمارستانهای دولتی پاریس سالانه حدود هفت هزار و پانصد بیمار خارجی پذیرش می کنند که در مقایسه با کمبود بودجه فعلی رقم بسیار پایینی است. در سال 2012 اداره بیمارستان های دولتی فرانسه 73 میلیون و 700 هزار یورو کسری بودجه داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.