قبله تهران در شب های قدر میزبان قدم های زائرانیست که می آیند تا در جوار حرم مقدس سیدالکریم تا احیای این شب ها را به جا آورند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سالیان بسیاریست که حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) میزبان زائرانیست که از اقصی نقاط کشور و همچنین کشور های همسایه برای زیارت این نواده بزرگوار که نسبتش به امام حسن مجتبی (ع) می رسد رهسپار ری می شوند تا ساعاتی را زیر سایه سیدالکریم با خداوند نجوا کنند.
چه زیبا و دلنشین است حرم عبدالعظیم یا به زبان ساده اهالی ری شاه عبدالعظیم (ع) که زیارتش برابری می کند با زیارت حضرت سید الشهدا (ع) در چنین شب هایی که احیای شهادت مظلومانه حضرت علی بن ابی طالب(ع) را به جا می آوریم در کنار حرم شریف حضرت عبدالعظیم (ع) باشیم شاید امکان حضور همه ما در حرم سید الشهدا و یا حرم حضرت امیرالمومنین (ع) نباشد اما لطف خدا جور دیگری شامل حال ما شده تا با حضور در حرم مقدسی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شب های با عظمت قدر را به احیا بنشینیم.
بنابر این گزارش استان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای شب های قدر ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
مراسم شب های قدر در روزهای سه شنبه 17 مرداد، پنجشنبه 19 مرداد و شنبه 21 مرداد از ساعت 22 تا 2:30 بامداد در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.
این مراسم معنوی با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر ادامه خواهد یافت.
همچنین این مراسم به طور مستقیم از طریق پایگاه اطلاع رسانی استان به نشانی WWW.abdulazim.com  پخش خواهد شد./
برچسب ها: استان ، مقدس ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار