مدير طرح ملي خريد اعتباري طرح ميزان از صدور 870 هزار كارت كارمندي در راستاي اجراي طرح مديريت يكپارچه زنحجيره ارزش نهايي (ميزان) خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، «جواد اسماعيلي» با يادآوري اين مطلب كه طرح ميزان با ارائه تسهيلات بانكي بمنظور خريد اعتباري محصولات توليد داخل در نظر گرفته شده است افزود: در اين طرح كارت هاي اعتباري با شارژ مبلغي معين در فاز اول در اختيار كارمندان  ودر فاز بعدي در  خدمت كارگران قرار گرفته است و به آنها اين امكان را مي‌دهد تا از طريق خريد اقساطي با كارمزد معين و از فروشگاههاي مشخص اقدام كنند.
وي  با اشاره به اينكه اجراي اين طرح در سالجاري به رغم سالهاي گذشته از شتاب خوبي برخوردار بوده است افزود: هم اكنون در حال افزايش تعداد فروشگاهها و ارتقاء سطح فروش در قالب اين طرح هستيم  و اين طرح از ابتداي سالجاري از رشد 30 تا 40  درصدي در سراسر كشور برخوردار بوده است.
وي با بيان اينكه طرح مديرت يكپارچه زنجيره ارزش نهايي (ميزان) در 31 استان كشور در حال اجراست تصريح كرد: تعداد اطلاعات دريافتي و پالايش شده اين طرح بالغ بر يك ميليون و 500 هزار نفر است.
اسماعيلي با يادآوري اين مطلب كه صدور كارتهاي كارمندي در فاز نخست و همچنين صدور كارتهاي كارگري در فاز دوم با پيش روي مناسبي روبرو است خاطرنشان كرد:  تعداد كارتهاي صادر شده كارمندي تاكنون بالغ بر 870 هزار نفر است.
به گفته وي، تعداد كالاهاي عضو طرح ميزان 14هزارو 58  قلم كالاست كه در 3500 فروشگاه عضو اين طرح قابل استفاده است.
اسماعيلي از صدور كارتهاي ميزان براي همه اقشار مردم در آينده اي نه چندان دور خبر داد و افزود: در تلاشيم تا در فاز سوم استفاده از اين كارتها براي آحاد جامعه را عملياتي كنيم.
مدير طرح ملي خريد اعتباري ميزان، تحقق اين امر را در گروه همكاري و تعامل بانكها دانست و تاكيد كرد: تامين مالي و اعتباري و حمايتهاي لازم بستر ساز اجراي اين مهم خواهد بود.
وي در ادامه فروش اقساطي را از ديگر برنامه هاي اجراي اين طرح در آينده برشمرد و گفت: اقدامات مقدماتي و رايزني هاي لازم  دراين راستا انجام شده است و در حال گذاشتن جلسات مختلف با اتحاديه‌ها و فروشگاههاي زنجيره اي براي هماهنگي بيشتر هستيم.
مدير طرح ملي خريد اعتباري طرح ميزان،‌ هدف از اجراي اين طرح  را علاوه بر رونق اقتصادي،‌ حمايت از كار و توليد داخلي و افزايش توان خريد مردم،‌ ذكر كرد و گفت: كارفرمايان مي‌توانند براي صدور كارت ميزان به سايت mizan.ttbank.ir  مراجعه كنند.همچنين ليست فروشگاههاي طرف قرارداد نيز به تفكيك استانها در سايت www.mizaan.ir  قابل دسترسي خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار