موسيقي برتر جشنواره جوانه را با كمال ميل اجرا مي كنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدي يراحي خواننده پاپ در ارتباط با جشنواره جوانه گفت: برگزاري اين جشنواره اقدام شايسته اي است. در كارهاي هنري نمي توان از پيش تصميم گرفت ولي اگر موسيقي برتري كه در اين جشنواره انتخاب مي شود به صداي من بيايد با كمال ميل آن را اجرا خواهم كرد.

وي ادامه داد: من خيلي به راديو و فضاي آن علاقه دارم و دوستان زيادي را هم در آن عرصه دارم فكر مي كنم كار در راديو بسيار لذتبخش است .

يراحي تصريح كرد: من بيشتر برنامه هاي شبانه راديو  را دوست دارم و اگر مي خواستم در اين جشنواره شركت كنم  موسيقي آرام و ملايمي متناسب با برنامه هاي شبانه راديو مي ساختم.

وي توصيه اي هم به جوانتر ها دارد: به نظر من كساني كه مي خواهند وارد اين حرفه شوند قبل از ورود به آن مختصات درستي از كار داشته باشند به اين معنا كه قبل از ورود به هر كاري به درستي به آن فكر كنند يا به كاري وارد نشوند و يا اگر وارد مي شوند به طور جدي كار خود را دنبال كنند به نظر من فكر كردن مهترين اجزاي كار است.

يراحي در پاسخ به اين سؤال كه آيا خوانندگي حرفه اي درآمد زاست يا خير گفت: در هر كاري اگر به نقطه اي ازمعروفيت برسي مطمئنا مي تواني درآمد خوبي را هم داشته باشي حال اين كار مي تواند خوانندگي، بازيگري باشد . من فكر مي كنم هر آدمي براي يك كاري به دنيا آمده است و مهم اين است كه هر فرد بداند براي چه كاري به دنيا آمده و آن كار را دنبال كند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا كارهايي را كه شما اجرا كرده ايد اينقدر حسي است و به دل مخاطب مي نشيند؟ گفت: هميشه سعي مي كنم كه خودم شبيه به كارهايم باشم. شعر و آهنگي را كه انتخاب مي كنم مثل زندگي خودم است اگر شبيه باورهايمان باشيم و به عبارتي حرفي كه بيان مي كنيم از دل بر بيايد مطمئنا به دل هم مي نشيند.

وي خاطرنشان كرد: هر كاري را كه اجرا كرده ام شبيه به زندگي ام بوده است . افرادي وارد دنياي موسيقي مي شوند كه كارهاشان به دل مي نشيند اما بعد از مدتي حس و دغدغه شان عوض مي شود مي بيني كه همان صدا و همان موسيقي است اما كار ديگر مانند گذشته به دل نمي نشيند به نظر من اين به اين دليل است كه فرد از خودش دور افتاده است . اين به واقع در زندگي من عينيت دارد و هنگامي كه حتي در زندگي خصوصي ام عمل و باورم دوتا مي شود به هم مي ريزم و كارم به دل خودم هم نمي نشيند./ي2

برچسب ها: یراحی ، خواننده ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار