بازار داخل براي حفظ بازار رقابتي بايد با بهترين كيفيت و بسته بندي به بازار عرضه شود.

رضايي رئيس سابق اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بسته بندي جذاب و قابل رقابت منجر به حفظ كالا در بازار داخلي مي شود.

وي درپاسخ به اين سئوال كه آيا فقط بايد به بسته بندي صادراتي كالاها توجه داشت، گفت: براي داشتن بسته بندي صادراتي ابتدا بايد كالاهاي داخل با شرايط مطلوب به خريدار عرضه شود درغير اين صورت بازار داخل در اختيار محصولات وارداتي قرار مي گيرد.

رضايي در ادامه تصريح كرد: فلسفه بسته بندي تفاوتي براي توليدات داخل و صادرات قائل نيست.

وي در پايان خاطر نشان كرد: بايد بهترين كالا با بهترين بسته بندي براي بازار داخل توليد شود تا اجازه ندهيم سازنده خارجي بازار داخل را از ما بگيرد./عب

برچسب ها: بسته بندی ، رقابت ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار