برنامه تلويزيوني "دوربين 7" به تهيه‌كنندگي محمد خدادي است كه در شب قدر با ويژه برنامه‌هاي متنوع خود به استقبال از اين شب‌هاي گران‌قدر مي‌رود.

محمد خدادي تهيه‌كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: با فرارسيدن ليالي قدر دوربين برنامه دوربين 7 ، به سراغ مراكز خيريه، مسجد و خوابگاه دانشجويان رفته تا حس و حال مردم در اين شب‌ها به تصوير بكشد.

وي در ادامه گفت: همچنين سعي كرديم در قسمت‌هايي از اين برنامه از زبان مردم و راز و نياز آن ها با خدا تصاويري را براي مخاطبان ارائه دهيم.

خدادي اظهار داشت: در اين برنامه سعي كرديم با طراحي مسابقه‌اي كه در آن مخاطبان دل نوشته‌هاي خود را پيرامون ماه مبارك رمضان وشب قدر ارسال مي‌كنند و همچنين شمار پيامكي در برنامه زيرنويس خواهد شد و بدين گونه تعامل بين برنامه و مخاطبان ايجاد مي‌شود.

تهيه‌كننده برنامه‌‌ "آفتاب مهرباني" گفت: در برنامه دوربين 7، با بهره‌گيري از نوع نگاه مردم و آموزه‌هاي آنان با الگو‌هايي چون چگونه دروني پاك داشته باشيم مواجه خواهيم شد.

وي خاطرنشان كرد: در اين برنامه از برخي از اقشار جامعه از جمله آتش نشاني و پليس كه از شغلي حساس و سخت برخوردارند و نمي‌توانند در زمان افطار كنار خانواده‌هاي خود باشند نيز گزارش‌هايي تهيه‌و توليد شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.