فرمانده نیروی انتظامی کاشمر از رشد 500 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهر در چهار ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


سرهنگ محمود شیخی نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  با بیان این مطلب یادآور شد : میزان کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه اول سال گذشته 14 کیلو و 152 گرم بوده که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 91 کیلو و 311 گرم افزایش یافته است و د راین راستا نیز 136 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی با بیان این که در خصوص کشفیات مشروبات الکلی تولید داخلی با 64 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل 628 لیتر و در خصوص کشفیات تولید خارجی با 94 درصد کاهش تعداد 4 بطری کشف شده اظهار کرد : در این مدت 316 دستگاه ماهواره در کاشمر کشف شده است.
رییس پلیس کاشمر با اشاره به وقوع 136 فقره انواع سرقت ها در چهار ماهه نخست سال جاری تصریح کرد : در این مدت78 مورد سرقت کشف و 60 سارق نیز دستگیر شدند .
وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت : در چهار ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 992 دستگاه در این شهرستان به جهت ایجاد مزاحمت ، عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه و بیمه نامه توقیف و روانه پارکینگ شده است .

شیخی نژاد با اشاره به توقیف 31 دستگاه خودروی سواری نیز به جهت ایجاد آلودگی صوتی افزود : در چهار ماهه نخست سال جاری 233 فقره تصادف درون شهری و 108 فقره تصادف برون شهری اتفاق افتاده که در مجموع 19 نفر کشته و497 نفر نیز مجروح شدند.

وی با اشاره به نصب تعدادی سرعت گیر در مسیر میدان شهید غلامی به سمت امامزاده سید مرتضی بر اساس مصوبه شورای ترافیک جهت جلوگیری از افزایش سرعت برخی رانندگان خاطر نشان کرد : متاسفانه با هزینه های زیاد این تعداد سرعت گیر استاندارد توسط شهرداری کاشمر خریداری و نصب شده اما متاسفانه برخی افراد با سوزاندن و تخریب سرعت گیرها علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف موجب افزایش سرعت در این مسیر شدند. /س

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، کاشمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.