چهار عضو يك شبكه قاچاق موادمخدر كه در پوشش بار هندوانه قصد انتقال موادمخدر از استان‌هاي شرق كشور به غرب را داشتند، توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر و 242 کیلوگرم موادمخدر كشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ناصر اصلاني، فرمانده انتظامي پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: ماموران انتظامي پليس مبارزه با موادمخدر اين استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتي از تهيه و انتقال موادمخدر توسط قاچاقچيان كه قصد انتقال موادمخدر از استان‌هاي شرق كشور به غرب را داشتند، شناسايي و دستگيري باند قاچاق موادمخدر را در دستور كار خود قرار مي‌دهند.

سرهنگ اصلانی افزود: با تلاش شبانه‌روزي ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، تعقيب و مراقبت قاچاقچيان و كنترل محورهاي مواصلاتي غرب استان تهران، روز گذشته در يك عملياتي غافلگيرانه يك دستگاه خودروي سنگين و يك دستگاه خودروي سبك قاچاقچيان در محورهاي مواصلاتي غرب استان تهران توقيف و در بازرسي ماموران انتظامي از خودروي سنگين از لابلاي بار هندوانه، 242 كيلو و 840 گرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، كشف شد.

این گزارش حاکی است: در اين راستا چهار قاچاقچي موادمخدر به نام‌هاي «رمضانعلي .ر»، «مهدي. ر»، «محمود. ز»، «ابوذر. ز» دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با موادمخدر منتقل شد.

گفتنی است، متهمان پس از دستگيري و تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضایی شدند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار