رییس دانشگاه جامع علمی- کابردی خراسان شمالی گفت:جهاد دانشگاهی پویایی همه جانبه را در جامعه رقم می زند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، بابک رضایی خبوشان بابیان این مطلب افزود: تحقق اهداق جهاد دانشگاهی در استان نیازمند همکاری مسوولان و مدیران است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، در استان حرکت های خوبی را آغاز کرده اما هنوز تا رسیدن به اهداف مورد نظر فاصله دارد که نیازمند تلاش و حمایت همگانی است.

وی مجموعه جهاد دانشگاهی را پلی میان دانشگاه و جامعه عنوان کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل جهاد دانشگاهی، عینیت بخشیدن به آرمان های انقلاب و حذف وابستگی علمی به کشورهای بیگانه و تحقق استقلال همه جانبه است.

رضایی خبوشان تاکید کرد: اگر جهاد دانشگاهی بتواند از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود مانند بهره مندی علمی از استعدادهای نخبگان و مردم استفاده کند، بدون شک می تواند عامل تحقق شعار امسال و سال های گذشته باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت تقویت شرکت های دانش بنیان بیان داشت: جهاد دانشگاهی در این راستا اقدامات مطلوب و گسترده ای را انجام داده است.

رییس دانشگاه جامع علمی- کابردی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی زمینه های خوبی را برای تقویت اعتماد به نفس در نسل جوان، با ایجاد مراکز رشد و شرکت های تحت حمایت خود فراهم می کند و پویایی همه جانبه را در جامعه رقم می زند./س

برچسب ها: دانشگاه ، پویایی ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.