مراسم افطاري واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد که قرار بود در ساعت 19 آغاز شود با تاخير 40 دقيقه‌اي و با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مراسم افطاري بسيج دانشجويي در واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد با حاشيه‌هايي همراه بود که مواردي از آنها را در اينجا ذکر مي‌کنيم.

* اين مراسم که قرار بود در ساعت 19 آغاز شود با تاخير 40 دقيقه‌اي و با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد آغاز شد. حضور دانشجويان، اساتيد و خانواده‌هاي آنها در تالار بزرگ سجاد(ع) -محل برگزاري اين مراسم- چشمگير بود.

* با وجود آنکه بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات اعلام کرده بود که فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد، خسرو دانشجو رئيس واحد علوم و تحقيقات، نمايندگان مجلس خبرگان رهبري و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم حاضر خواهند بود هيچ کدام حضور نيافتند و تنها زهره الهيان نماينده سابق مجلس در اين مراسم افطاري حاضر شد.

* در هنگام اذان مغرب صداي اذان پخش نشد و مسئولان برگزار کننده مراسم در حال سخنراني و اهداي جوايز بودند که مدعوين بدون توجه به اين مطالب افطار خود را باز کردند!

* با وجود آنکه بارها اعلام شده استفاده از نوشابه کوکاکولا و شرکت‌هاي تحت ليسانس آن که درصدي را به اين کمپاني مي‌پردازند با توجه به صهيونيستي بودن و ضد اسلامي بودن آن خيانت به مسلمانان است اما متاسفانه بر سر سفره شام اين مراسم نوشابه‌هاي کوکاکولا قرار داشت!

* در اين مراسم مسئول بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات بر سر ميزهاي دانشجويان و اساتيد حاضر مي‌شد و دوربين‌هاي فيلمبرداري و عکاسي لحظه به لحظه اين حضور را ثبت مي کردند! همچنين به برخي از فعالين دانشجويي در اين مراسم جوايزي اهدا شد.

* طومار بزرگي به امضاي دانشجويان، اساتيد و خانواده هايشان در حمايت از مسلمانان ميانمار و محکوميت قتل عام وحشيانه آنها امضا شد.
اين مراسم در ساعت 22:30 دقيقه به پايان رسيد.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: طومار ، حمایت ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار