خاتمی تیمی را مامور کرده تا اطلاعات موجود و برخی حقایق را وارونه جلوه دهند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از "حدید نیوز"، سید محمد خاتمی که این روزها به شدت، با دو پهلو حرف زدن و سیاست مذبذب همیشگی خود و برخی رفتارهای خاص به دنبال ارسال برخی پالسها به جریانات مختلف سیاسی می باشدف طی روزهای اخیر به شدت به دنبال سفید سازی خود در قضایای هسته ای می باشد.
بنابرشنیده های حدیدنیوز،خاتمی رییس جمهور دوران اصلاحات اخیرا به شدت از افشای کوتاهی ها و خیانت های دولت اصلاحات در قضیه مذاکرات هسته ای و همچنین کلیت صنعت هسته ای کشور دچار نگرانی و ترس شده است.
نگرانی و ترس خاتمی تا حدی است که تیمی را مامور کرده تا اطلاعات موجود و برخی حقایق را وارونه جلوه دهند.برای مثال بیانیه اخیر محمدرضا خاتمی دبیرکل اسبق حزب منحله مشارکت که در دوران مجلسس ششم بعنوان نایب رییس مجلس منویات برخی جریانهای خاص سیاسی را دنبال می کرد در همین راستای ترس محمد خاتمی و ماموریتی که به نزدیکانش داده دنبال می شود.
محمدرضا خاتمی در این بیانیه مدعی شده که مجلس ششم لایحه ای سه فوریتی برای پذیرش پروتکل الحاقی به مجلس وقت ارائه نکرده است!
آقای محمد رضا خاتمی به عنوان نایب رییس مجلس ششم در حالی تلاش خود و هم طیفانش در جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را برای پذیرفتن پروتکل الحاقی تکذیب می کند که جستجویی ساده در فضای اینترنتی و یا نگاهی به آرشیو روزنامه ها ، حتی روزنامه های اصلاح طلب شواهدی را پیش روی هر مخاطبی می گذارد که نادرستی بیانیه اخیر او را روایت می کند.
لازم به ذکر است مرداد ماه سال 82 ، 127 نماینده مجلس ششم طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب چنین نوشتند:
«اگر جام زهری باید نوشید قبل از آن که کیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود.»
نکته جالب توجه اینکه یکی از رسانه های حامی اصلاحات افشاکننده موضوع پروتکل الحاقی بوده است.روزنامه «شرق» طی گزارشی از فراکسیون حزب مشارکت مجلس ششم نوشت: «یکی از محورهای اصلی این جلسه به اعتراض اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه به فرصت های از دست رفته اختصاص داشت ... عده زیادی از نمایندگان دوم خردادی، معتقدند که مجلس باید با تصویب قانون، دولت را ملزم به پذیرش پروتکل الحاقی کند.»
حالا این سوال مطرح است که آقای خاتمی و برادرشان و سایر اعضای تیمی که به دنبال کتمان حقایق و قلب واقعیت خیانت های خاتمی اند به دنبال چه موضوعی هستند؟چرا خاتمی اینقدر از افشای حقایق و کوتاهی خود و دولتش هراسان است؟
برچسب ها: خاتمی ، هسته ای ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
اف بر خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
از مناظره وافشاگری دیگر نامزد ها می ترسد!
آخرین اخبار