مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت:روزانه 15 هزار نفر مراجعه کننده در روز به بیمارستان میلاد مراجعه می کنند که 7 هزار نفر از آنها پذيرش مي شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دکتر فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد امروز طی نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تامین اجتماعی دارای خانواده ای 33 میلیون نفری است عنوان کرد: بیمارستان میلاد جهت پاسخگویی به این خانواده که شامل کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستند به وجود آمده است.
وی افزود: این بیمارستان به عنوان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خدمات مطلوبی را به بیمه شدگان ارائه می دهد.
دکتر فیاض با بیان اینکه سیاست کلی درمان کشور بر اساس نظام ارجاع درمان است تاکید کرد: روزانه 15 هزار نفر مراجعه کننده در روز به بیمارستان میلاد مراجعه می کنند که 7 هزار نفر ان پذیرش 5500 نفر در درمانگاه اورژانس بیش از 1500 نفر در پاراکلینیک از خدمات درمانی بهرمند می گردند.
مدیر عامل بیمارستان میلاد اضافه کرد: روزانه 20 هزار تماس تلفنی برای نوبت تماس می گیرند و 60 اپراتور نیز پاسخگوی این افراد هستند.
وی با اشاره به اینکه همیشه تخلف و کم کاری وجود دارد  اظهار داشت: این تخلفات خیلی کمتر از کارهای مثبت است  اما ما بیشتر توجهمان به از بین بردن این تخلفات و کم کاری ها است.
دکتر فیاض در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر جذب نیرو در بیمارستان میلاد یادآور شد: بیمارستان میلاد یک شرکت درمانی و موسسه وابسته به تامین اجتماعی است و از استخدام آن نیرویی وارد بیمارستان میلاد نمی شوند.
وی با بیان اینکه در بخش پرستاری دچار کمبود هستیم گفت: ما در حال حاضر 800 پرستار . 1600 نفر در کادر پرستاری بیمارستان میلاد مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: تمامی کارکنان بیمارستان میلاد قراردادی هستند.
مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان اینکه تا کنون با حضور پرفسور سمیعی بهترین جراح مغز و اعصاب در دنیا سمپوزیوم های بسیاری برگزار شده گفت: پزشکان جراح مغز و اعصاب میلاد به آلمان رفته و آموزش هایی را دیدند که امیدواریم به حدی برسیم تا پزشکان کشور بتوانند با قابلیت های زیاد نسبت به جراحی ها اقدام کنند.
فیاض در خصوص نحوه برخورد با پدیده زیر میزی در این بیمارستان گفت: با این پدیده به شدت مخالفیم و به جت با این موضوع برخورد و در صورت گزارش دریافت زیر میزی توسط پزشک قرار داد پزشک مربوطه لغو می شود.
مدیر عامل بیمارستان میلاد  یاد آور شد: در اکثر بیمارستان ها، بیمارستان های دولتی  اتاق عمل در نوبت بعد از ظهر فقط به بیماران اورژانسی اختصاص دارد اما در بیمارستان میلاد این چنین نیست و علاوه بر جراحی های اورژانس که به صورت 24 ساعته صورت می گیرد مابقی جراحی ها نیز 24 ساعته انجام می شود.
وی با اشاره به بحث توریست درمانی در بیمارستان میلاد خاطر نشان کرد: این طرح بسیاری عالی در بیمارستان میلاد بشمار می رود که امیدواریم بتوانیم با از بین بردن موانع این اقدام به راحتی صورت گیرد./ف
برچسب ها: بیمار ، میلاد ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار