عضو مجمع نمايندگان استان همدان با بيان اينكه همدان دوماه است استاندار ندارد، خواستار اقدام فوري رئيس جمهور براي انتخاب استانداري لايق و كارآمد براي اين استان شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد در مجلس در نطق ميان دستور خود در نشست علني امروز(يكشنبه) بهارستان خواستار عزل استاندار فعلي همدان شد.

وي با انتقاد از عملكرد استاندار فعلي همدان گفت: متاسفانه استاندار فعلي همدان صلاحيت لازم براي اداره اين استان را نداشته و لذا از دستگاه اجرايي و وزارت كشور مي‌خواهم تا استاندار اين استان را تغيير دهند.


نعمتي با یادآوری ایستادگی ملت ایران بر اهداف امام، شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مورد عناد و کینه دشمنان مردم است و ملت ایران برای مقابله با معاندان از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است و قدمی از اصول و ارزش‌های انقلاب عقب ننهد.

وی با تشریح مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: برخی از معضلات همچون بیکاری، تورم و کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی مردم و کشور را که با مشکلات زیادی مواجه کرده است که این امر نیازمند همدلی، برنامه‌ریزی دقیق و وحدت مسوولان برای برون‌رفت از بحران اقتصادی و تحقق اظهارات رهبر معظم انقلاب مبتنی بر ایجاد اقتصاد مقاومتی است. 

این نماینده مجلس نهم با تذکر به رئیس جمهور گفت: جوانان اسدآباد از معضل بیکاری رنج می‌برند و از دولت دهم می خواهم در مدت باقی مانده راه‌حلی برای این معضل اتخاذ نمایند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو افزود: پروژه‌های سد نعمت‌آباد، تصفیه‌خانه شهرستان اسدآباد و مجتمع آبرسانی به روستاها مدت مدیدی است که منتظر اقدامات وزارتخانه نیرو است.

نعمتی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه براساس تصویب دولت قرار به حذف گردنه اسدآباد داشته است که این اقدام با تاخیر بسیاری مواجه شده است.

وی همچنین افزود: ساخت کارخانه قطعات الکترونیکی در اسدآباد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیچ و خم اداری سرگردان است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با یادآوری گندم وارداتی گفت: این امر به مردم و کشاورزان فشار زیادی می‌آورد که نشاندهنده عدم هماهنگی تیم‌های اقتصادی کشور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به این که استان همدان نزدیک به دو ماه است استاندار ندارد، افزود: مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس خواستار تعیین استاندار لایق، قوی و توانمند از سوی رئیس جمهور کشور هستند.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار