سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص گفت: در حال حاضر به عنوان عضوي از جامعه ورزش تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا سه حوزه زير مجموعه فدراسيون در آرامش به فعالیت بپردازند.

فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ورزشکاران ناشنوا معلول محسوب می شوند این در حالی است که پیوند اعضاء و بیماران خاص شرایط متفاوتی دارند و همانند ناشنوایان دارای ورزشی های رسمی و بین المللی نمی باشند. با این وجود علی رغم میل باطنی و به عنوان فردی مطلع از ادغام اشتباه از سوی مسئولان وزارت ورزش حکم سرپرستی فدراسیون به وي ابلاغ شد و از آن جایی که نماینده وزیر هستم لذا فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص تاکنون بگونه ای مدیریت کردم که خللی در سه حوزه ایجاد نشده است.

طی گزارشی که رستمی سرمربی و شیدفر مربی تیم فوتبال از نحوه عملکرد بازیکنان تیم ارائه دادند، فوتبالیست ها در این دوره از مسابقات بسیار خوش درخشیدند البته برای کسب عناوین اول تا سوم جهان اردوهای منظم و مستمری را برای ملی پوشان برپا کردیم که در نهایت با قرار گرفتن در گروه سخت از صعود به مرحله بعدی رقابت ها و تکرار عنوان قهرمانی در جهان واماندند.

فاطمی نسب افزود: به عنوان سرپرست فدراسیون امکانات لازم رابرای کسب عنوان قهرمانی فوتبالیست ها در جهان فراهم کردم و شرایط را برای تحقق این مسئله ایجاد نمودم بنابراین عامل حذف فوتبالیست ها را فقط هم گروه شدن با تیم قدرتمندی همچون اکراین و روسیه می دانم.

سرپرست فدراسیون ادامه داد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه توسط غلام حسین پیروانی هدایت شد که متاسفانه بدلیل شخصی و حضور وی در تیم فوتبال ابومسلم زمینه ادامه همکاری با پیروانی با تیم فوتبال ناشنوایان میسر نبود، وی با رضایت کامل و با تصمیم شخصی از فدراسیون ناشنوایان جداشد.

فاطمی نسب تصریح کرد: علی رغم اظهارات برخی از افراد فعال در فدراسیون که مدعی بودند جدایی پیروانی از تیم فوتبال ناشنوایان به بی توجهی سرپرست فدراسیون مرتبط است با بیان اینکه فاطمی نسب با رفتارهای نادرست و تصمیمات شخصی زمینه را برای جدایی پیروانی فراهم کرده است باید اذعان کنم که در زمان حضور پیروانی خواسته های وی بطور کامل اجابت شد و هیچ کوتاهی و بی مهری نسبت به پیروانی از سوی سرپرست فدراسیون صورت نگرفته است.

وي اظهار داشت: در هنگام بازگشت تیم ملی فوتبال ناشنوایان از مسابقات آسیایی اقیانوسیه به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء بیماران خاص با وظیفه خود عمل و با حضور در فرودگاه از تیم ملی استقبال کردم بنابراین ادعای برخی از دوستان مبنی بر نارضایتی پیروانی از فدراسیون ناشنوایان کذب و بی پایه است.

سرپرست فدراسیون تصریح کرد: مدت 4ماه است که به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضاء و بیماران خاص انتخاب شده ام و دراین مدت با تیم های ملی ناشنوایان عازم مسابقات نشده ام و مشکلات مالی فدراسیون تا حدی است که در مسابقات جهانی ترکیه برای صرفه جویی در پول و بودجه یک فرد را با 2 سمت "پزشک سرپرست" همراه تیم ملی فوتبال اعزام کردم و با توجه به مسابقات جهانی بلغارستان که شهریور ماه برگزار می شود بدلیل مشکلات مالی شرایط همراهی تیم ملی والیبال ناشنوایان را در این مسابقات ندارم به هر حال شرایط برای همه یکسان است و باید طبق امکانات موجود عمل کنیم برای اعتماد سازی تمام وقت در فدراسیون ناشنوایان حاضر بودم.

فاطمی نسب تصریح کرد: پس از آنکه فدراسیون ناشنوایان با پیوند اعضاء و بیماران خاص ادغام شد و جایگزین نظم ده در سمت سرپرستی فدراسیون شدم متاسفانه جو ناآرام و نامناسبی در فدراسیون حاکم شد و اعضاء فعال در حوزه ناشنوایان دچار سوء تفاهماتی شدند بنابراین برای رفع ابهامات و آرام کردن جو تمام وقت در فدراسیون ناشنوایان حاضر وبه برنامه های مربوط به ورزش ناشنوایان پرداختم و تمام تلاش خود را انجام دادم تا برنامه اردوها و مسابقات که در زمان نظم ده سرپرست سابق ریخته شده بود طبق برنامه و در زمان مشخص برپا و برگزار شود و خوشبختانه این محقق و تیم های ملی ناشنوایان طبق برنامه اردوهای خود را برپا و مسابقات نیز اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور در فدراسیون با برپایی جلسه ای مسئولان انجمن ها را موظف به انجام کار تخصصی کردیم و برنامه های مربوط به انتخاب بازیکن و مربی را در شرح وظایف آنها قرار دادیم تا رؤسای انجمن ها با توجه به شناخت و اطلاعات دقیق خود تیم های ملی تحت پوشش حوزه خودرا آماده مسابقات برون مرزی کنند.

*برنامه کامل ناشنوایان در سال 91 مشخص شده است

سرپرست فدراسیون تصریح کرد: اول تیر ماه سال 91 در تهران با حضور رؤسای هیأت های استان ها سمیناری برگزار کردیم در خصوص تقویم ورزشی سال 91 فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص به بحث و تبادل نظر نشستیم و در خصوص زمان برگزاری مسابقات برون مرزی و کشوری با رؤسای هیأت استان ها به تفاهم رسیدیم و تا کنون برنامه ها طبق زمان مشخص شده اجراء عملی شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه مسابقات برون مرزی ورزشکاران ناشنوا تا شهریور ماه امسال جاری پایان می یابد و ورزشکاران از مهر ماه آماده مسابقات قهرمان کشوری دردوبخش مردان وزنان می شوند.

فاطمی نسب تصریح کرد: متأسفانه هدف از بیان بی برنامگی در فدراسیونناشنوایان از سوی برخی افراد را متوجه نمی شوم و اطلاع دقیقی از طرح چنین مسائل کذب در مطبوعات از سوی این افراد را ندارم.

بنابراین به جرأت بیان می کنم که ورزشکاران و رؤسای انجمن ناشنوایان تا پایان سال 91 از برنامه اردوها، مسابقات داخلی و برای برون مرزی مطلع هستند.بیان صحبت های دروغین فقط آرامش فدراسیون را برسم می زند و سبب تضعیف تیم های ملی ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص می شود.

*علی آبادی اجازه ورود به امور تیم های ملی را ندارد

فاطمی نسب در خصوص اظهارات علی آبادی نایب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان مبنی بر محدودیت در حیطه وظایف وی اظهار داشت: سخنان علی آبادی مبنی بر ایجاد محدودیت در وظایف وی کذب است و این مسئله تکذیب می کنم وتا کنون محدودیتی در انجام فعالیت علی آبادی قائل نشده ام. البته باید وی به این مسئله واقف باشد که شرح وظایف بانوان فقط نظارت است و علی آبادی به عنوان نایب رئیس بانوان فقط اجازه نظارت بر تیم های ملی بانوان را دارد و به هیچ عنوان نباید در خصوص برگزاری اردو و انتخاب مربی و بازیکن که مربوط به رؤسای انجمن ها می شود دخالت مستقیم انجام دهد.

وی افزود: علی آبادی در مطالب خود اظهار داشته است که اطلاعات مربوط به ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص را در اختیارشان قرار نمی دهم به عنوان سرپرست تمایل به بیان کامل اطلاعات بانوان ورزشکار پیوند اعضاء و بیماران خاص هستم ودر اختیار افراد متقاضی نیز قرار می دهم.

فاطمی نسب در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فدراسیون ناشنوا، پیوند اعضاء وبیماران خاص در آرامش کامل به فعالیت خود ادامه می دهد. تعارفی بین کارمندان این فدراسیون وجود ندارد و همه خالصانه فعالیت خود را انجام می دهند و پرسنل حقوقشان را به موقع دریافت می کنند و خوشبختانه همه اعضاء فعال در این فدراسیون در راستای برگزاری آرامش فدراسیون من را مدد و همیاری می کنند و تاکنون نیز این مسئله محقق شده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار