سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: هواداران تيم پرسپوليس فردا با حضورشان در ورزشگاه آزادي شاهد برد پرسپوليس باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مانوئل ژوزه در كنفرانس خبري پيش از بازي با صبا اظهار داشت: اگر در هفته گذشته نتوانستيم مقابل تيم فوتبال گهر زاگرس سه امتياز بازي را كسب كنيم به علت بي دقتي بوده است در غير اين صورت مي‌توانستيم پيروز ميدان باشيم ولي در هر حال بايد بازي گذشته را به فراموشي بسپاريم.

وي گفت: در طول تمرينات در بحث دفاعي تمرينات خوبي با بازيکنان انجام داديم که اميدوار هستم در بازي فردا مقابل تيم صباي قم مشكلي از خط دفاعي نداشته باشيم.

مانوئل افزود: در ديدار فردا مقابل تيم صباي قم، پرسپوليس براي برد به ميدان مي‌آيد و حضور هواداران و تماشاگران در ورزشگاه، انگيزه بازيکنان را مضاعف مي‌کند و سعي مي‌كنيم با دوندگي سه امتياز را بدست آوريم.

وي ادامه داد: كار ما شاد كردن هواداران است و اگر مي‌خواهند تيم پر قدرتي از پرسپوليس ببينند بايد كمي با صبر و حوصله باشند چون در يك ماه نمي‌توان يك تيم را جمع كرد اما در همين مدت كوتاه پيشرفت خوبي داشته‌ايم بازيكنان انگيزه كافي براي رقابت دارند.

وي تصريح کرد: هواداران نگران دربي نباشند زيرا من تجربه دربي را در تيم‌هاي مختلف در كشورهاي جهان داشته‌ام، بازي دربي يك ديدار خاص است؛ همه تماشاگران از تيم مورد نظر خود برد مي‌خواهند و من هم اين قول را به هواداران پرسپوليس مي‌دهم كه اين تيم در دربي مقابل استقلال نتيجه خوبي كسب خواهد كرد.

مانوئل خاطرنشان كرد: براي ديدار فردا سوسا هافبك دفاعي خود را در اختيار نداريم اين بازيكن هنوز مصدوميتش برطرف نشده است اما حضور وي براي ما بسيار مهم است چون ما در آن پست مشكل بازيكن داريم./مح

برچسب ها: خوزه ، کنفرانس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
دشیق
۱۴:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
به امید خدا می برد به خاری چشم دشمنان پرسپولیس کورشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
فرداهم پرس پولیس میبازد !!!!
آخرین اخبار