نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه تعامل مجلس و دولت امروز بیش از هرزمان دیگری ضرورت دارد، گفت : وحدت سیاسی، پاسخ كوبنده ای به دشمنان داخلی و خارجی است .

موید حسینی صدر درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگار باشگاه خبر نگاران ارومیه افزود : امروز در شرایطی قرار داریم كه بسیاری از مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاشند تا با اعمال فشار و تبلیغات دروغین جامعه ایرانی را در مسیر منافع مستكبران قرار دهند.

وی از هم پاشیده شدن اقتصاد ایران را هدف تحریم های دشمنان دانست و اظهار داشت: در چنین شرایط طلب می كند همه نیروها اعم از مجلس، دولت و قوه قضائیه و اقشار مردم با اتخاذ تصمصم های مشترك توطئه های دشمنان را خنثی كنند.

حسینی صدر تاكید كرد: مقاومت در مقابل توطئه ها و تحریم های دشمنان، پرهیز از اختلاف های سلیقه ای ، حفظ اتحاد و همبستگی راهكارهایی است كه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد كرد.

وی یاد آور شد : دشمنان راه های زیادی را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی آزموده اند و در تمام آنها شكست خورده اند ، تحریم اقتصادی آخرین تیر تركش دشمنان است كه ملت ایران می توانند با مقاومت و اتحاد و همدلی این توطئه را نیز خنثی كنند./س

برچسب ها: انقلاب ، خوی ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.