اپل با فشار صهیونیست‌ها المنار را تحریم کرد

شرکتهای اپل و گوگل ارائه خدمات پخش شبکه المنار بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه را متوقف کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شبکه المنار از جمله بازوهای توانمند حزب الله لبنان برای مقابله با پروژه های رسانه ای اسرائیل و غرب است که تاثیر خود را در جنگ 33 روزه و دسیسه های این رژیم بر ضد مردم لبنان به خوبی نشان داده است.

اما در جدیدترین تلاش آمریکا و اسرائیل برای محدود کردن نقش این شبکه، اپل و گوگل در پی شکایت اتحادیه مبارزه با یهودی ستیزی در آمریکا اقدام به توقف پخش این شبکه بر روی گوشی های هوشمند خود کرده اند.

عبدالله قصیر مدیر شبکه المنار در این باره گفت: این اقدام نشان می دهد المنار توانسته است به طور جدی به اسرائیل آسیب برساند و این رژیم از استقبال گسترده از ارائه خدمات المنار بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه، ناراحت بود. اسرائیل امروز حتی نمی تواند تحمل کند که خدمات المنار بر روی گوشی های هوشمند ارائه شود.

اگرچه اقدام این دو شرکت، نقض قوانین مربوط به عملکرد رسانه ها و آزادی رسانه هاست و حق شهروندان برای دسترسی آزاد به خبرها را نقض می کند اما المنار تاکید کرده با وجود این تصمیم، به استفاده از شیوه های مختلف برای دسترسی به بینندگان خود ادامه خواهد داد.

اتحادیه های مختلف در لبنان با محکوم کردن این اقدام اپل و گوگل، تحریم استفاده از گوشی های هوشمند این دو شرکت را خواستار شدند.
برچسب ها: المنار ، اپل ، گوگل ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار