جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:‌ با تشکيل حلقه‌هاي صالحين يک گفتمان ديني، سياسي و فرهنگي در کشور شکل مي‌گيرد که مبناي عمل آن کلمه طيبه است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در حاشيه مراسم ميقات صالحين با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه حلقه هاي صالحين، تشكل‌هاي سازماندهي شده بسيجيان هستند گفت: اين حلقه‌ها در واقع نوعي عمق بخشي به بصيرت اعتقادي،‌ ديني، سياسي و فرهنگي است كه بسيجيان عزيز را گرد هم جمع مي‌كند.

وي با بيان اينکه با تشکيل حلقه‌هاي صالحين يك گفتمان ديني، سياسي و فرهنگي بر مبناي آرمان‌هاي ديني و کلمه طيبه شکل مي‌گيرد، تصريح کرد: اين شجره بزرگ و تناور صالحين يك قاعده مستحكمي براي عميق كردن ديدگاه بسيجيان و دادن ژرفاي وسيعي به ذهنيت بسيجيان است.

سردار سلامي با بيان اينكه انتظارمان اين است كه اين حلقه‌ها همواره براساس يك نظم و  انتظام به شكلي مثبت تشكيل شود خاطرنشان كرد:‌ هدف اين است كه در حلقه‌هاي صالحين گفتگوهاي اعتقادي و فرهنگي و سياسي مبادله شود و بايد اعضاي آن آماده باشند تا در هر مقطع و موقعيتي از اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دفاع كنند.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: سلامی ، صالحین ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار