با حضور نمایندگان مردم شهرهای مختلف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اوضاع مختلف ورزش و جوانان این استان در حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان مورد برسی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نمایندگان شهرهای مختلف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی که مهمان وزیر ورزش و جوانان بودند ضمن حضور در ضیافت افطاری وزارت ورزش و جوانان به بیان ظرفیت ها و توانمندی های ورزش و جوانان شهرهای حوزه انتخابیه خود پرداختند و بر لزوم توجه به تکمیل فضاهای ورزشی تاکید کردند.

نمایندگان استان کرمان با تقدیر از تلاش های دولت در جهت توسعه و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در همه نقاط استان کرمان بر افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند و کار وزارت ورزش و جوانان و رسالت بزرگ و خطیر این وزارتخانه را در جهت ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی بسیار مهم و حساس خواندند.

وزیر ورزش و جوانان نیز با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و خوشامدگویی به نمایندگان ملت از استان کرمان در این مراسم گفت: مجلس شورای اسلامی نقشی تعیین کننده در همه امور کشور و به خصوص توجه به سلامت آحاد جامعه دارد و حقیقتا تعامل بسیار خوبی بین ما و مجلس شورای اسلامی در راه توسعه و گسترش فضاهای ورزشی و فرهنگ ورزش در کنار توجه به امور مهم جوانان وجود دارد.

عباسی افزود: ورزش یک مقوله بسیار تاثیر گذار در همه دنیا و در کشور ما است و اکنون که بازیهای المپیک در جریان است می بینیم که مردم خوب کشورمان و به خصوص نمایندگان محترم مجلس با چه حساسیتی این بازیها را پیگیری و رصد می کنند.

عباسی از آغاز بسیار خوب کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک سخن گفت و افزود: حقیقتا کاروانی شایسته از ایران اسلامی در بازیهای المپیک حضور یافته که هم درر زمینه اخلاقی نمونه و الگوست و هم به جهت تلاشی که جوانان برومند این مرز و بوم جهت اعتلای نام ایران عزیز و خوشحالی مردم از خود به نمایش در می آورند نمونه هستند.

وی گفت: بیشترین تعداد نفرات را در طول تاریخ المپیک ها ما اینبار در المپیک لندن داریم و انشاء لله با دعای خیر مردم و تلاش مربیان و ورزشکاران در روزهای آینده اخبار بسیار خوبی را از این بازیها خواهیم داشت.

عباسی به توسعه زیر ساخت ها در ورزش کشور به خصوص مناطق محروم اشاره کرد و افزود: اولویت مهم و اولیه وزارت ورزش و جوانان در بخش ورزش ، تکمیل و توسعه فضاهای ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور و به بالطبع  در استان کرمان است و در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیزگام های موثری با تشکیل ستادی ویژه که در همه استان ها فعال خواهند بود برای ورزش های پرمدال و پایه برداشته ایم.

وی وجود استعدادهای نهفته در سراسر کشور را یکی از فاکتورهای مهم در ورزش ایران دانست و گفت: از ابتدای تشکیل وزارت ورزش و جوانان بنا را برکشف و پرورش استعدادها گذاشته ایم چرا که براین باوریم اگر بتوانیم استعداهای بالقوه را کشف کنیم و با مدیریت و هدایت کارشناسان امور ورزش آنها را پرورش دهیم در رشته های پایه و پر مدال حرفهای زیادی برای گفتن در ورزش آسیا و جهان خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان نمایندگان مجلس را به واسطه حضور مستمر در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان بهترین ناظران و بیان کننده ظرفیت های استانها دانست و گفت: بدون شک نمایندگان مردم بهترین شاهد و ناظر ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت و همچنین اولیت های ورزشی در هر استان هستند و می توانند به عنوان مشاوران خوب وزارت ورزش و جوانان ما را در جهت رسیدن به اهداف مختلف ورزش و امور یاری کنند.

نمایندگان استان کرمان نیز با استقبال از این فرصت به ماموریت عظیم وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند و و وزارت ورزش را با 51 فدراسیون ورزشی و 31 اداره کل و بیش از 12 هزار هیات ورزشی یک وزارتخانه پر کار و با ماموریت خطیر دانستند.

وزیر ورزش و جوانان در روزهای آینده نیز با نمایندگانی از سایر استانها دیدار خواهد داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار