مه‌لقا فخرآور، خواهر امیرعباس فخرآور و از عناصر سلطنت‌طلب نشست منافقین را در پاریس ساختگی و جعلی عنوان کرد و گفت: آنها نتوانستند کسی را به تجمع بکشانند «در عوض چندهزار لهستانی، افغانی و عرب و رنگین‌پوست را از کشورهای مختلف با ترفند مسافرت مجانی به محل کشانیدند تا سیاهی‌لشکر تهیه کنند.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیدبان ،مه‌لقا فخرآور، خواهر امیرعباس فخرآور و از عناصر سلطنت‌طلب نشست منافقین را در پاریس ساختگی و جعلی عنوان کرد و گفت: آنها نتوانستند کسی را به تجمع بکشانند «در عوض چندهزار لهستانی، افغانی و عرب و رنگین‌پوست را از کشورهای مختلف با ترفند مسافرت مجانی به محل کشانیدند تا سیاهی‌لشکر تهیه کنند.»

مه لقا فخرآور

به گزارش دیده‌بان؛ مه‌لقا فخرآور، یکی از عناصر سلطنت‌طلب در صفحه ‌فیس‌بوکش جعلی بودن نشست منافقین را در ویلپنت پاریس رسوا کرد. وی افراد حاضر در تجمع را غیر ایرانی، افغانی، عرب و لهستانی عنوان کرد و گفت آنها را به بهانه سفر مجانی به پاریس کشانده‌اند.

گفتنی است پیش از این علیرضا نوری‌زاده ضدانقلاب و دیگر عنصر سلطنت‌طلب نیز ساختگی بودن نشست کذایی را رسوا کرده بود و مردم حاضر در آنجا را غیرایرانی و اجیرشده خوانده بود. برای فیلم نوری زاده رجوع کنید به لینک.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
لعنت به هر جفتشون