دبير كل بنياد هابيليان گفت: مسولان نظام بايد به منظور حمايت از مسلمانان ميانمار با ارسال گزارش‌هايي درباره جنايات هولناك اين كشور به مجامع بين‌المللي، تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، محمد جواد هاشمي‌نژاد دبير کل بنياد هابيليان در همايش هم‌انديشي بررسي حقوق بشر اسلامي در ميانمار که در دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکز برگزار شد، در ارتباط با مسئله تروريسم در کشورهاي اسلامي اظهار داشت: مسئله‌اي که توسط غربي‌ها با هزينه‌هاي فراوان حمايت مي‌شود متاسفانه در کشور ما با بي‌توجهي مسئولين مواجه است.

وي با اشاره به عملکرد دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات در خصوص مسئله تروريسم خاطر نشان کرد: دو دولت گذشته بعد از جنگ تحميلي با اتخاذ يک سياست اشتباه و با سر دادن شعارهاي پيشرفت، سازندگي و اصلاحات در تمامي مسائل با بي توجهي به بررسي مسئله تروريسم از کنار آن به سادگي گذشتند .

هاشمي نژاد گفت: دولت‌هاي گذشته دشمن را ناديده انگاشتند و با بيان اينکه اسم دشمن را نياوريد چون بزرگ نشان داده مي‌شود در ادامه مسير در عرصه هاي مختلف با اشتباهاتي مواجه بودند که نتيجه آن حوادث پس از انتخابات 88 بود .

دبير کل بنياد هابيليان با اشاره به حمايت‌هاي بي دريغ آمريکا و کشورهاي غربي از گروهک تروريستي منافقين گفت: غربي‌ها با برنامه ريزي‌هاي منسجم و مدون و همچنين برگزاري همايش‌ها براي به نتيجه رساندن برنامه‌هاي اين گروهک در راستاي اهدافشان هر ساله هزينه‌هاي هنگفتي را تقبل مي‌کنند.

هاشمي نژاد بيان داشت: کشورهاي اروپايي و آمريکايي با تشكيل يک سيستم منسجم زنجيره اي به عنوان حاميان اصلي گروهک تروريستي منافقين که ضد‌ ‌ايراني‌ترين گروه در دنيا هستند به فعاليتهاي گسترده‌اي مشغول هستند.

وي در ادامه با مطرح كردن مهم ترين مقوله تروريست‌ها در جنگ عليه ايران تصريح كرد: خدماتي که باعث شده گروهک تروريستي منافقين براي غرب حائز اهميت باشد بحث جنگ نرم است و در هر جايي که بتواند در جمهوري اسلامي ايران يک زاويه ايجاد کند به طور قطع شاهد حضور آنها هستيم.
 
دبير کل بنياد هابيليان گفت: بحث حقوق بشر به عنوان يک مسئله براي ورود به مسائل مالي براي غرب مطرح است و شاهد گزارش‌هاي مختلفي به مجامع بين‌المللي در مسائل سياسي، فرهنگي و اجتماعي از سوي آنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران هستيم که  هر ساله اقداماتي را با سركردگي گروهك منافقين عليه ايران انجام مي دهند. 

وي دانشگاهيان را يک عنصر تاثيرگذار براي مقابله با اهداف غرب و گروهک تروريستي منافقين در ايران دانست و تصريح کرد: متوليان علم، دانشجويان و گروه‌هاي NGO و مردمي بايد بستر رسيدگي به مسائل حقوق بشر در کشور را فراهم کنند تا بتوانند تمامي برنامه‌هاي غرب که عليه ايران صورت مي گيرد را خنثي کنند.

هاشمي نژاد اضافه کرد: ما به شدت نيازمند کار در عرصه‌هاي علمي در دانشگاه‌ها هستيم تا بتوانيم در مباحث حقوق بشر ورود پيدا کنيم و دانشگاهيان بايد براي رسيدن به اهداف اصلي در بحث حقوق بشر به دولت‌مردان کمک کنند.

دبير کل بنياد هابيليان اشاره داشت: پيش بيني  تحليل و برنامه‌ريزي‌هاي گروهک تروريستي منافقين هميشه در تمامي مسائل با توجه به حمايت هايي از آن‌هاصورت مي‌گيرد درست است ولي هيچ وقت نتوانسته‌اند رفتار ملت فهيم ايران را به درستي تحليل کنند.به عنوان مثال مي‌توان به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره داشت که تمامي تحليل هاي غرب که مبني بر نابودي ايران بود را خنثي کنند.

وي بيان داشت: مسئولان بايد با فراهم کردن يک بستر مناسب براي به چالش کشيدن بحث حقوق بشر در کشور در کنار متوليان علم شرايطي را فراهم کنند که بتوانند تمامي نقشه‌هاي غرب را خنثي و آنها را در رسيدن به اهداف خبيثانه‌‌اي که دارند ناکام کنند.

هاشمي نژاد گفت: بايد مردم و مسئولان با انگيزه‌هاي ملي، اسلامي با دست پر به ميدان بيايند چرا که دشمن هميشه با بهترين شرايط خود وارد نبرد عليه ايران مي‌شود و اينکه از هر فرصتي براي نابودي کشور تلاش مي‌کنند و ما بايد تمامي خط و خطوط خنثي‌سازي جنگ نرم آنها را شناسايي کنيم تا مانع عملياتي شدن اهدافشان در کشور شويم.

دبير كل بنياد هابيليان در پايان خاطر نشان كرد: همان‌طور كه غرب هميشه با ارسال گزارش‌هاي منفي به سازمان ملل، عليه كشورمان فعاليت داشته است، مسولان نظام نيز بايد به منظور حمايت از مسلمانان ميانمار با ارسال گزارش‌هايي درباره جنايات هولناك اين كشور به مجامع بين‌المللي، تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار