فرماندار همدان گفت : واحد هاي انبوه ساز خصوصي در شهرستان سالانه بيش از 500 ميليارد تومان گردش مالي دارند که نقطه عطفي در سرمايه گذاري و پويا بودن سيستم بانکي شهرستان همدان است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  قهرمانی مطلق در نشست هيئت رئيسه انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان نبود نگرش مثبت به انبوه سازان را محسوس دانست و گفت : برگزاري نشستهای مشترک بين نظام مهندسي،شهرداري ها،اداره ثبت اسناد و دستگاههاي مرتبط با ساخت و ساز و امور مسکن در تغيير اين نگرش  بسيار موثر است.
وی افزود : انبوه سازان بخش خصوصي به طور مستقيم در کاهش آمار بيکاري موثرند ودر اجراي اصل 44 بايد در تسهيل شرايط براي آنها اقدامهای جدي بعمل آورد.
قهرمانی مطلق تصريح کرد : بعضي از سرمايه گزاران همداني در شهرهاي اصفهان و مشهد وديگر مناطق کشورفعاليت مي کنند که با توجه به نياز شهرستان بايد شرايط برگشت و سرمايه گداري را براي آنها فراهم کرد.
فرماندار همدان افزود: جمعيت سرمايه گذارانجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان شهرستان همدان556عضو از 765 عضو استاني را به خود اختصاص داده که 37 نفر از اين اعضا به ديگر شهرها و کشور هاي همسايه براي سرمايه گذاري عزيمت کردند.
قهرمانی مطلق از طولاني شدن امور اداري در برخي اداره ها انتقاد کرد وگفت : براي تسهيل در امر سرمايه گذاري و بهبود در روند اجراي طرح هاي خصوصي بايد درصدد اصلاح فرآيندهاي اجرايي و حذف مراحل کند کننده اين روند باشيم.
محمد صادق پارسامهر، نايب رئيس انجمن انبوه سازان مسکن همدان در اين نشست گفت : از 11 هزار و هفتصد واحد در حال ساخت حدود 8 هزار واحد آن توسط انبوه سازان مسکن در حال اجراست ./س
برچسب ها: مسکن ، سرمایه گذار ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.