يک کارشناس مسائل هسته اي گفت: تيم مذاکرات هسته اي ايران با سکانداری جليلي بسيار موفق بوده و تاکنون در مقابل گروه 1+5 عملکرد قابل قبولي ارائه داده است.

محسن محمودي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز تيم مذاکرات هسته ای کشورمان گفت: در حال حاضر پرونده هسته اي ايران از بعد فني و حقوقي عاري از هر گونه نقص بوده و مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 بيشتر تحت تاثير بار سياسي غرب قرار داشته که تاثیر گرفته از رژيم صهيونيستي است ولی با این حال تیم مذاکره کننده ایرانی تاکنون موفق و در راستای چارچوب منافع ملی عمل کرده است.


وي در ادامه تصريح کرد: تيم مذاکره کننده کشورمان به راحتي ديدگاه های نظام را بيان مي کند و اسرار بر اين امر دارد که مسئله هسته ای کشورمان باید در چارچوب مسائل فني و حقوقي حل شود تا جایی که حتی رسانه های غربی اذعان کرده اند که گروه 1+5 در مقابل ایران کم آورده است.

اين کارشناس مسائل هسته اي در پايان با توجه به ابراز رضايت مقام معظم رهبري از روند مذاکرات هسته اي ايران خاطر نشان کرد: با توجه به این که سالها از مذاکرات ايران در محيطي پر تنش، رسيدن به يک تعامل و رويکرد مثبت در رابطه با اين موضوع امري دشوار بوده است، اما هیئت مذاکره کننده کشورمان با سکانداری جليلي بسيار موفق بوده و تا کنون کارنامه قابل قبولي از تيم مذاکره کننده ارائه شده است.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: مذاکرات ، هسته ای ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار