"ژنرال وسلي کلارک " فرمانده سابق ناتو تصريح کرد ، گفتمان جنگ سرد بار ديگر بر فضاي سياسي انتخابات آمريکا حاکم شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ؛ ژنرال وسلي کلارک فرمانده سابق نيروهاي نظامي سازمان پيمان آتلانتيک شمالي ناتو و ژنرال بازنشسته ارتش آمريکا گفت: ميت رامني نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا در سفر دوره اي اخيرش به چند کشور سفر کرد . وي در اين سفر مطالبي مطرح کرد که خبرساز شد. اما بايد توجه داشت که سياست خارجي ، مساله چندان مهمي در رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا نيست.

براي مردم آنچه در انتخابات کشورشان اهميت دارد اوضاع اقتصادي و نظام مالياتي کشور است. در شرايطي که ميت رامني به علت سابقه اقتصادي اش و مسائل مرتبط با آن در عرصه رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري تحت فشار بود به او توصيه شد که به چند کشور دوست آمريکا سفر کند و اظهاراتي بيان کند که موقعيتش را در اين گردونه بهتر کند و درعين حال پول زيادي براي رقابتهاي انتخاباتي اش به دست بياورد. اين راهبردي است که در عرصه سياسي آمريکا درجريان است.

اما اين سفر نتوانست براي ميت رامني نتيجه اي را که مي خواست داشته باشد . ميت رامني از روسيه به عنوان بزرگترين چالش در عرصه سياست خارجي آمريکا ياد مي کند اما اين سخن درست نيست. اين سخن يادآور گفتمان دوران جنگ سرد است.
برچسب ها: رامنی ، جنگ ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار