چيني ها همچنان با كسب 13 مدال طلا ، 6 نقره و 3 برنز در جايگاه نخست رقابت هاي المپيک قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در پايان چهارمين روز سي امين دوره رقابت هاي المپيك لندن چيني ها همچنان صدر نشين است و آمريكايي ها در جايگاه دوم قرار دارند.

با پايان چهارمين روز اين بازيها چيني ها با كسب 13 مدال طلا ، 6 نقره و 3 برنز همچنان به صدرنشيني خود ادامه دادند به طوريكه تا كنون هيچ كشوري موفق به كسب اين تعداد مدال نشده است.

اين گزارش ها حاكي است ، در جدول رده بندي اين مسابقات چين با كسب 13 مدال طلا ، 6 نقره و 3 برنز در مجموع در جايگاه نخست قرار دارد آمريكا با 8 مدال طلا ، 8 نقره و 6 برنز در مجموع 22 مدال در رتبه دوم ايستاد و فرانسه با كسب 4 طلا، 2 نقره و 4 برنز در مجموع با كسب 10 مدال در تعقيب كشورهاي چين و آمريكا در جايگاه سوم ايستاد.

كره جنوبي با كسب 3 مدال طلا ، 2 نقره و 3 برنز در مجموع 8 مدال ،كره شمالي با 3 مدال طلا و يك برنز در مجموع 4 مدال ، قزاقزستان با 3 مدال طلا در مجموع 3 مدال ايتاليا با 2مدال طلاف 3 نقره و يك برنز در مجموع 6 مدال ، آلمان با 2 مدال طلا ، 3 نقره و يك برنز در مجموع 6 مدال، روسيه با 2 مدال طلا ، 2 نقره و 4  برنز در مجموع 8 مدال ، آفريقاي جنوبي با 2مدال طلا ، ژاپن با يك مدال طلا ، 4 نقره و 8 برنز مجموعه 13 مدال ، استراليا با يك مدال طلا ، 3 نقره  و 2 مدال برنز  در مجموع با 6 مدال، روماني با يك مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز ، مجموعا 5 مدال به ترتيب در جايگاه چهارم تا سيزدهم ايستادند.

ورزشكاران كشورهاي برزيل و مجارستان با كسب يك مدال طلا ، يك نقره و يك برنز مجموعه 3 مدال در جايگاه چهارم ايستادند.

هلندي ها با كسب يك مدال طلا و يك نقره به تنهايي درجايگاه شانزدهم جدول قرار دارد.

اوكراين با كسب يك مدال طلا و 2 برنز و مجموعه 3 مدال در جايگاه هفدهم قرار گرفت.

گرجستان ، ليتواني و اسلوواني هر يك با كسب يك مدال طلا مشتركا در جايگاه هجدهم ايستادند.

انگليس ميزبان مسابقات با كسب 2 مدال نقره و 2 برنز و مجموع 4 مدال در جايگاه بيست و يكم قرار گرفت تا كلمبيا و مكزيك هر يك با كسب 2 مدال نقره در رتبه بيست و دوم قرار گرفتند.

اندونزي با يك مدال نقره و يك برنز در مجموع با 2 مدال بيست و چهارم است كشورهاي كوبا ،دانمارك ،مصر ، لهستان ،سوئد ، تايلند و تايوان به ترتيب با كسب يك مدال نقره مشتركا در جايگاه بيست و پنجم ايستادند.

كاندا با كسب 4 مدال برنز سي و دوم جدول رده بندي است، اسلواكي با 2مدال برنز سي و سوم است.

كشورهاي آذربايجان ، بلژيك ،هند،مولداوي ، مغولستان ، نروژ ، نيوزلند ،قطر ، صربستان و ازبكستان با كسب يك مدال برنز مشتركا در جايگاه سي و چهارم ايستادند به اين ترتيب تيم هاي برتر چهارمين روز رقابت هاي المپيك مشخص شدند و نكته جالب جدول ناكامي ميزبان مسابقات در كسب مدال طلا است و آلمان ها نيز با كسب 2 مدال طلا ، به رتبه هشتم جدول رده بندي صعود كردند.

در بين كشورهاي حاضر در جدول رده بندي كره شمالي با كسب 3 مدال طلا و يك برنز عملكرد بسيار خوبي داشته است وكشورهاي آسيايي چين ،كره شمالي،كره جنوبي و ژاپن از عملكرد خوبي برخوردار بودند به طوريكه از 5 كشور صدرنشين جدول 3 كشور آسيايي هستند./ق

برچسب ها: چشم بادامی ها ، چین ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار