دعوت اصلاح طلبان از سید حسن خمینی برای نامزدی در انتخابات

طیف های مختلف جریان اصلاحات به دنبال جلب نظر سید حسن خمینی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری امروز طی مصاحبه ای مفصل در روزنامه مرم سالاری به تشریح کامل طرح مناسک پرداخت. وی در این باره گفت مکتوبات طرح مناسک تا کنون برای آقای خاتمی و شورای هماهنگی اصلاحات ارسال شده است اما حتی تاکنون در شوراها نیز طرح نگردیده و تنها در مردم سالاری مورد قبول واقع شده است. در واقع طرح اجماع اصلاح طلبان بر حسب گزینش داخلی که توسط خود کواکبیان مطرح شده بود تا کنون به جز طیف وابسته به خودش مورد قبول جریان های مدعی اصلاح طلبی واقع نشده  است.
دبیرکل حزب مردم سالاری در بخشی از گفته ای خود افزود: اگر خاتمی در انتخابات حضور پیدا کند طرح مناسک منتفی خواهد بود. وی در ادامه کاندیداهای دیگری را هم به عنوان استثناء نام برد. مثلا در مورد حضور سید حسن خمینی به ملاقات شخصی خودش با او اشاره کرد و اذعان داشت در این نشست از وی برای حضور در انتخابات به عنوان نماینده اصلاحات دعوت کرده است.
با توجه به گفته های کواکبیان باید گفت آیا مهره اثرگذار تر و وزنه سنگین تری در شوراهای اصلاح طلبان، اصلاحات و مجمع روحانیون وجود ندارد که کواکبیان به این امر مامور شده است. این در حالی می باشد که چندی است برخی از تئوریسین های اصلاح طلب سبقه کاراکتر سیاسی کواکبیان را منسوب به اصلاحات نمی دانند. البته کواکبیان به این موضوع هم پرداخت و در پاسخ به سخنان مکرر زیبا کلام مبنی بر عدم تعلقش او به اصلاحات گفت. زیبا کلام در این سالها به سی شاخه پریده است و ماهیت سیاسی وی مشخص نیست. لذا از پاسخ دادن به او امتناء می کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.