معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: 12 محفل انس با قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان در محلات منطقه 19 برگزار می شود.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی هدف از برگزاری این محافل را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و نیز آشنایی علاقه مندان با مفاهیم قرآنی اعلام کرد و افزود: در این راستا 12 مسجد منطقه در طول این ماه مبارک میزبان نمازگزاران و مردم مؤمن منطقه در محافل انس با قرآن هستند که این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با ویژه برنامه های مختلف اجرا می شود.
وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن با همکاری مساجد سطح منطقه ، شهروندان، مدیران محلات و شورایاران برگزار می شود، تصریح کرد: قرائت آیاتی ازکلام ا... مجید از سوی قاریان بین المللی و حافظان قرآن کریم، اجرای تواشیح و اجرای مسابقه از جمله برنامه های این محافل هستند که تاکنون  محلات شریعتی شمالی ، شهرک گلریز و اسفندیاری بستان موفق به اجرای محافل انس با قرآن شده اند.
به گفته جوادی علاوه براین، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا هفدهم این ماه برنامه معنوی" بر آستان جانان" در بوستان ولایت توسط فرهنگسرای مهر به اجرا در می آید که تاکنون با رضایت و استقبال پرشور شهروندان تهرانی همراه بوده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) ، برپایی کارگاه های گوهر رحمت، برگزاری مراسم ویژه شبهای احیاء (مشکوه رستگاری)، حضور شهروندان در مراسم روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطررا از سایر برنامه های پیش بینی شده این منطقه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، قرآنی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار