نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: شوراي امنيت و سازمان ملل بايد با استفاده از جايگاه حقوقي خود، مدافع حقوق بشر و ملت‌ها در جهان باشند.

حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با طرح اين پرسش که چرا مجامع بين‌المللي در برابر کشتار مسلمانان در بحرين، ميانمار و شرق عربستان سکوت اختيار کرده‌اند، گفت: ملت شريف ايران از وقوع هرگونه جنايت عليه انسان‌ها در سراسر جهان اعم از مسلمان و غيرمسلمان اعلام انزجار مي‌کند و خواستار توقف تمام اقدامات ضد بشرانه در دنيا است.

وي افزود: مسلمانان بويژه ملت فهيم ايران از جنگ و خونريزي در سراسر جهان متنفرند و خواهان برچيده شدن ريشه ظلم و فساد در جهان و برپايي صلح و آرامش بين اقوام، اديان و ملت‌ها هستند.
 
حجت‌الاسلام گواهي با تاكيد بر اينکه سازمان ملل، جايگاه خود را از دست داده است، تصريح کرد: اين سازمان بايد با مداخله جدي از رخ دادن فجايعي مانند کشتار مسلمانان ميانمار جلوگيري کند.
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: دبيرکل سازمان ملل، اعضاي اين سازمان و اعضاي شوراي امنيت بايد با استفاده از جايگاه حقوقي خود، مدافع حقوق بشر و ملت‌ها در جهان باشند، اما متأسفانه تاکنون تنها شاهد سکوت و کنار ايستادن اين مجامع نسبت به جنايات ضدبشري، بدليل نفوذ لابي صهيونيست و استکبار جهاني در آنها بوده‌ايم.
 
انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار