عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: نسل کشي مسلمانان به خاطر جلوگيري از رواج اسلام و فرهنگ اسلامي انجام مي‌شود.

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به قتل عام وحشيانه مسلمانان برمه توسط بودائيان اين كشور گفت: دولت برمه نبايد بين مردم کشورش فرق بگذارد و بايد از کشتار مسلمانان به دست بوداييان جلوگيري کند و همچنين آنها را به خاطر نسل کشي محاکمه کند.
وي با بيان اينکه ايران به عنوان يک کشور مسلمان وظيفه دارد از مسلمانان و مظلومان جهان دفاع کند، تاکيد کرد: نسل کشي مسلمانان به خاطر جلوگيري از رواج اسلام و فرهنگ اسلامي انجام مي‌شود و كشورهاي غربي كه خود را حافظ حقوق بشر درجهان مي‌دانند چرا امروز در قبال نسل كشي مسلمانان برمه سكوت اختيار كرده‌اند و هيچ موضعي نگرفته‌اند.
نماينده مردم خرم آباد در پايان خاطر نشان کرد: امروز اسلام به عنوان يک فرهنگ برتر در تمام سطوح جهان خود نمايي مي‌کند و دشمنان با براه انداختن حمام خون از مسلمانان سعي مي‌کنند پيام اسلام به توده هاي مستضعف نرسد و مردم به اين دين الهي گرايش پيدا نکنند.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: خون ، کشتار ، برمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار