صرافي زاده كارشناس بازاريابي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: تبليغات يك ركن مهم در ايجاد انگيزه و بدست آوردن بازار

است.
در ادامه تصريح كرد: در كشورهاي پيشرفته و با تكنولوژي روز 60 درصد قيمت محصول بر روي تبليغات سرمايه گذاري شده است.
صرافي زاده ادامه داد: در كشورمان به اين سرمايه گذاري به عنوان هزينه ي از دست رفته نگاه مي شود.
اين كارشناس بازاريابي تصريح كرد: بيشتر توليدكنندگان فكر مي كنند كه به بازار اشراف دارند و به تحقيقات بازار اهميت چنداني نمي دهند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اين امر موجب مي شود تا سليقه ي بازار و نياز مشتري تحت پوشش قرار نگيرد./س